Najbardziej innowacyjne wdrożenia nagrodzone
21 listopada 2019 roku podczas gali Kod Innowacji, organizowanej przez GS1 Polska, zostały wręczone nagrody za najlepsze wdrożenie globalnych standardów.
- 0
- Kategoria: Wieści z GS1
21 listopada 2019 roku podczas gali Kod Innowacji, organizowanej przez GS1 Polska, zostały wręczone nagrody za najlepsze wdrożenie globalnych standardów.
Według analiz aż 50% sieci handlowych ma problemy z uzyskaniem jednoznacznego widoku stanów magazynowych. Ze względu na braki w asortymencie, straty określane jako tzw. "utracona sprzedaż" szacuje się na poziomie 60% wśród kupujących w sklepach stacjonarnych i prawie 70% wśród kupujących w sieci. Organizacja GS1 Polska przygotowała raport na temat światowych trendów w branży odzieżowej, w którym opisuje najefektywniejsze wdrożenia RFID w Polsce i na świecie.
Kod Innowacji to prestiżowe wyróżnienie przyznawane firmom lub instytucjom, które wdrożyły światowe standardy GS1. W tym roku w konkursie bierze udział 13 organizacji, które zaimplementowały globalne rozwiązania. Od dziś internauci mogą oddać swój głos na najlepsze wdrożenie.
Zwolennicy handlu internetowego rosną w siłę. Wg najnowszego raportu Gemiusa już 62% polskich internautów zadeklarowało, że kupują w internecie. Do 2020 roku 40% światowego e-handlu będzie odbywać się za pośrednictwem elektronicznych platform sprzedażowych. GS1 Polska zbadało, co zrobić, by sprzedawać skutecznie na lokalnych marketplacach.
Pod koniec lipca 2019 roku GS1 Polska uruchomiła konkurs na najlepszą pracę dyplomową i magisterską. Tegoroczna edycja skierowana jest do studentów Wyższej Szkoły Logistyki, którzy za opisanie standardów GS1 w akcji mogą otrzymać nawet 4000 zł.
Wystartowała druga edycja konkursu Kod Innowacji. Nagroda za najlepsze wdrożenie standardów GS1 ma wyróżnić firmy, które z innowacyjnych wdrożeń, wykorzystujących rozwiązania GS1, osiągnęły największe korzyści.
Sprzedajesz w Internecie? A może planujesz dopiero rozpocząć działalność w e-commerce? Jeśli interesuje Cię e-handel zapraszamy do udziału w cyklu bezpłatnych webinariów "Tajniki sprzedaży na zagranicznych platformach internetowych", organizowanych przez globalną organizacją GS1, dostawcę kodu EAN (numeru GTIN) - identyfikatora produktu potrzebnego do sprzedaży na zagranicznych i rodzimych marketplacach.
Rewolucja cyfrowa trwa. Firmy zmuszone są do adaptacji i rozwoju w dziedzinie łączności cyfrowej, automatyzacji, sztucznej inteligencji, miniaturyzacji i personalizacji. Globalna organizacja GS1 zbadała, jak trendy i innowacje wpłyną na naszą pracę i życie.