Nowoczesny system RapidWMS wraz ze sprzętem Zebra wspomagają zarządzanie magazynem w Arix Polska.
- "Redukcja kosztów transportu do kilkunastu procent, zaoszczędzone godziny pracy, zadowoleni klienci, zwiększona wiarygodność". Na spotkaniach biznesowych takie stwierdzenia mogą być odbierane jako sprzedażowa "paplanina", a to opinie, które otrzymujemy od naszych klientów - mówi Martyna Malcherek, managerka w spółce tworzącej symulator do planowania załadunku.
Jest wizytówką sklepu. Wiele mówi o tym, jak chcemy by postrzegali nas klienci. Może być po prostu praktyczne lub wyjątkowo piękne. Nadal bywa niedoceniane, ale najlepsi wiedzą już, że opakowanie w e-commerce ma znaczenie, a wybór materiałów opakowaniowych to ważny etap budowania marki.
Właśnie rozpoczął się najgorętszy okres w branży e-commerce obejmujący m.in. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia. Usprawnienie procesów magazynowych, optymalizacja e-sklepu, tworzenie contentu, a także wybór lub zmiana dostawcy usług logistycznych to tylko kilka elementów, którymi należy zająć się już teraz, by w pełni wykorzystać nadchodzącą gorączkę zakupową.
Wybór odpowiedniej naczepy odpowiada za bezpieczeństwo transportu w równym stopniu, co umiejętności kierowcy. A ich wybór jest całkiem spory, poszczególne rodzaje oraz typy zostały bowiem zaprojektowane z myślą o zróżnicowanych przewożonych towarach. W tym artykule omówimy najpopularniejsze z nich – dowiedz się, jakie jest zastosowanie poszczególnych naczep transportowych.
Centra realizacji zamówień są kluczowym elementem globalnej gospodarki. W dobie cyfryzacji i rosnącego handlu elektronicznego, magazyny te stają się sercem dynamicznych procesów logistycznych. Niemniej jednak, zwiększona aktywność magazynów niesie ze sobą poważne konsekwencje dla środowiska naturalnego.
Przygotowanie magazynu do Black Friday jest kluczowym elementem strategii sprzedażowej wielu firm, zwłaszcza tych działających w branży e-commerce. Black Friday, choć jest jednym z najważniejszych dni w kalendarzu handlowym, to jedynie wstęp do kolejnych wydarzeń, takich jak Cyber Monday, święta i wyprzedaże końca roku. Badania pokazują, że w tym okresie sprzedaż znacząco wzrasta, co dla wielu firm może być czynnikiem decydującym o sukcesie finansowym całego roku.