A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Logistyczna obsługa klienta na rynku TSL

Wykonawca: Wyższa Szkoła Logistyki z siedzibą w Poznaniu
Program/Priorytet: MNiSW
Rodzaj: praca badawcza realiz. w ramach dział.statutowej
Czas realizacji badania: 2010, 2011
Główny cel badania:

Celem badań prowadzonych w ramach KZSL 1/10 było rozpoznanie i zdefiniowanie nowej jakości usług logistycznych oferowanych na rynku TSL przez operatorów logistycznych. Poszczególne cele pracy dotyczyły określenia i analizy czynników, które wpływają na kształtowanie się nowej jakości usług oraz odpowiedzi na pytanie, w jakim stopniu operatorzy logistyczni reagują na zmiany w oczekiwaniach klientów, a w jakim stopniu próbują te zmiany kreować. Przedstawiona została także rola operatora logistycznego w obsłudze klienta oraz wpływ otoczenia konkurencyjnego na kształtowanie oferty usług operatorów logistycznych.

Opis:

Autorzy zidentyfikowali najważniejsze zmiany w obsłudze logistycznej w ostatnich latach, prześledzili niektóre ścieżki migracji wartości dla klienta na podstawie analizy działalności krajowych i zagranicznych operatorów logistycznych. Została podjęta próba systematyki firm logistycznych, uwzględniająca zmiany ewolucyjne zachodzące wśród usługodawców logistycznych.

Słowa kluczowe: obsługa klienta, logistyka, transport, operator logistyczny
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.