logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Proszę o materiały "logistyczna obsługa" kontekst maksymalizacji satysfakcji klienta
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Proszę o materiały "logistyczna obsługa" kontekst maksymalizacji satysfakcji klienta

Proszę o materiały "logistyczna obsługa" kontekst maksymalizacji satysfakcji klienta 8 lata, 2 mies. temu #827

  • grzanka86
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Nie wiem od czego zacząc swoją pracę... proszę o pomoc

Odp:Proszę o materiały "logistyczna obsługa" kontekst maksymalizacji satysfakcji klienta 8 lata, 2 mies. temu #828

  • drotka_z
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
hej!!! Ja mam ten sam problem!! Bede pisała pracę na temat : Logistyczna obsługa klienta!! a z jakiej jesteś Uczelni??? moj e-meil: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. Napisz do mnie, mozemy sie powymieniac materiałami

Odp:Proszę o materiały "logistyczna obsługa" kontekst maksymalizacji satysfakcji klienta 8 lata, 2 mies. temu #829

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2849
  • Oklaski: 119
Witam,

gratuluję pomysłu dotyczącego wymiany materiałów potrzebnych do pisania pracy.

Wiele użytecznych informacji mogą Panie znaleźć m.in. w następujących książkach:

- Chaberek M., Makro- i mikroekonomiczne aspekty wsparcia logistycznego, Gdańsk 2002
- Barcik R. (red.), Logistyka. Perspektywy u progu Wspólnej Europy. Materiały II Konferencji Naukowej "Nowoczesne Tendencje w Logistyce", Bielsko-Biała 2004
- Christopher M., Peck H., Ślusarczyk M., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001
- Rutkowski K. (red.), Logistyka dystrybucji. Specyfika. Tendencje rozwojowe. Dobre praktyki, Warszawa 2005

Myślę, że mogą się Panie skupić na elementach obsługi klienta takich jak:
- czas dostaw
- dostępność produktów
- elastyczność dostaw
- częstotliwość dostaw
- niezawodność dostaw
- kompletność dostaw
- dokładność dostaw
- dogodność składania zamówień
- dogodność dokumentacji

Zapewnienie odpowiedniego poziomu tych elementów wpłynie na wysoką satysfakcję klienta. Więcej informacji znajdą Panie w książce Danuty Kempny.

Pozdrawiam
ŁP

Odp:Proszę o materiały "logistyczna obsługa" kontekst maksymalizacji satysfakcji klienta 8 lata, 2 mies. temu #836

  • Witek46
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
Przepraszam ze się "wciskam" w tą dyskusję. chciałbym się dowiedziec gdzie znajdę materiały na temat : "HUB-y przeładunkowe w transporcie towarów" Chodzi o pracę licencjacką. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc !

Odp:Proszę o materiały "logistyczna obsługa" kontekst maksymalizacji satysfakcji klienta 8 lata, 2 mies. temu #837

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2849
  • Oklaski: 119
Panie Witku,

uprzejmie proszę nie dublować postów w różnych wątkach. Netetykieta wyraźnie tego zabrania. Zadał Pan bardzo podobne pytanie na Giełdzie magisterskiej.
Pozdrawiam
ŁP

Odp:Proszę o materiały "logistyczna obsługa" kontekst maksymalizacji satysfakcji klienta 8 lata, 2 mies. temu #841

  • Witek46
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
ok, jestem tu pierwszy raz więc juz teraz wiem !
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.18 sekundy

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj