logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta

Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta 3 lata, 6 mies. temu #3928

  • asiulllq
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam
Mam do napisania pracę o takim temacie jak w tutule.
Nigdzie nie mogę znaleść takiego rozdziału/tematu w książce. Jest coś takiego jak "Efektywna obsługa klienta" ale nie mam pojęcia czy to jest to samo. Nie mam możliwości obecnie zapytania wykładowcy o co to dokładnie chodzi Mam nadzięję , że udzielicie mi rad W jaki sposób to napisać i oczym dokładniej ma być ta praca Proszę o szybką odpowiedź Pozdrawiam

Odp: Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta 3 lata, 6 mies. temu #3931

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2854
  • Oklaski: 119
Witam,

myślę, że obydwóch terminów można używać zamiennie: logistyczna = efektywna.
Natomiast bardziej rozpowszechniony jest termin "logistyczna obsługa klienta".

Wskazówek nt. systemu obsługi klienta można poszukać np. w książkach:
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001
- Rydzkowski W. [red.], Usługi logistyczne. Teoria i praktyka, Poznań 2011

Polecam też szereg artykułów na ten temat na naszym portalu.

Pozdrawiam
ŁP

Odp: Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta 3 lata, 6 mies. temu #3933

  • asiulllq
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
No własnie nie jestem pewna czy o to chodzi ponieważ jest oddzielny temat "logistyczna obsługa klienta" A ja mam Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta i dlatego nie wiem co ja mam tutaj napisać.

Odp: Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta 3 lata, 6 mies. temu #3934

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2854
  • Oklaski: 119
Witam ponownie,

no cóż - należy się tu skupić na efektach, czyli skutkach zastosowania logistycznej obsługi klienta. Istotą tej pracy powinno być według mnie przeprowadzenie analizy i wyciągnięcie odpowiednich wniosków.
Należy wziąć pod uwagę następujące elementy obsługi klienta:
- czas dostaw
- dostępność produktów
- elastyczność dostaw
- częstotliwość dostaw
- niezawodność dostaw
- kompletność dostaw
- dokładność dostaw
- dogodność składania zamówień
- dogodność dokumentacji.
Zapewnienie odpowiedniego poziomu tych elementów wpływa na wysoką satysfakcję klienta.
W pracy należy wg mnie zbadać jak poprawienie tych elementów wpływa na kondycję firmy i jej pozycję rynkową.
Pozdrawiam
ŁP
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.35 sekundy

Newsletter

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj