Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta

Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta 10 lata 9 miesiąc temu #3928

  • asiulllq
  • asiulllq Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam
Mam do napisania pracę o takim temacie jak w tutule.
Nigdzie nie mogę znaleść takiego rozdziału/tematu w książce. Jest coś takiego jak "Efektywna obsługa klienta" ale nie mam pojęcia czy to jest to samo. Nie mam możliwości obecnie zapytania wykładowcy o co to dokładnie chodzi Mam nadzięję , że udzielicie mi rad W jaki sposób to napisać i oczym dokładniej ma być ta praca Proszę o szybką odpowiedź Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta 10 lata 9 miesiąc temu #3931

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

myślę, że obydwóch terminów można używać zamiennie: logistyczna = efektywna.
Natomiast bardziej rozpowszechniony jest termin "logistyczna obsługa klienta".

Wskazówek nt. systemu obsługi klienta można poszukać np. w książkach:
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001
- Rydzkowski W. [red.], Usługi logistyczne. Teoria i praktyka, Poznań 2011

Polecam też szereg artykułów na ten temat na naszym portalu.

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta 10 lata 9 miesiąc temu #3933

  • asiulllq
  • asiulllq Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
No własnie nie jestem pewna czy o to chodzi ponieważ jest oddzielny temat "logistyczna obsługa klienta" A ja mam Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta i dlatego nie wiem co ja mam tutaj napisać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Efekty zastosowania logistycznej obsługi klienta 10 lata 9 miesiąc temu #3934

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam ponownie,

no cóż - należy się tu skupić na efektach, czyli skutkach zastosowania logistycznej obsługi klienta. Istotą tej pracy powinno być według mnie przeprowadzenie analizy i wyciągnięcie odpowiednich wniosków.
Należy wziąć pod uwagę następujące elementy obsługi klienta:
- czas dostaw
- dostępność produktów
- elastyczność dostaw
- częstotliwość dostaw
- niezawodność dostaw
- kompletność dostaw
- dokładność dostaw
- dogodność składania zamówień
- dogodność dokumentacji.
Zapewnienie odpowiedniego poziomu tych elementów wpływa na wysoką satysfakcję klienta.
W pracy należy wg mnie zbadać jak poprawienie tych elementów wpływa na kondycję firmy i jej pozycję rynkową.
Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.084 s.