logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Proszę, Proszę o pomoc
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Proszę, Proszę o pomoc

Proszę, Proszę o pomoc 3 lata, 1 miesiąc temu #4259

  • DawidFire
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
131105_150226.jpg

Witam serdecznie wszystkich

proszę o pomoc związaną z organizacją transportu Gdynia Główna-Wrocław

Transport ma być jak najkorzystniej wybrany , jak najtaniej

V1- mam kartonów 20
V2- mam kartonów 30
Palet- mam 8

wymiary kartonów

v1 = 500 mm na 500mm wysokośc 250 mm
v2=700 mm na 700 mm wysokość 250 mm
plaeta = 1 m na 1m

łączna suma wynosi 9,7 ton

obliczyłem ,ze najtaniej wyjdzie mi wynająć samochód o ładowności 25 ton
. Do wrocławia jest 487 km X 3,30 = 1,607zł

gdybym wynajął transport o ład 6 ton to bym musiał 2 samochody i by wyszło hoho..

Koleją to nawet nie liczyłem

lecz chodzi mi jak mam kartony i palety rozmieścić w samochodzie o ład 25 ton ?

wymiary samochodu 25 t. 13,6 długość , bok 2,4 , wysokość 2,7
pomóżcie prosze
Ostatnio zmieniany: 3 lata, 1 miesiąc temu przez DawidFire.

Odp: Proszę, Proszę o pomoc 3 lata temu #4305

Witam,
Wystarczy wiedzieć podstawowe informacje czyli:
Na podłogę Tira o ładowności 24 ton wchodzą 33 typu EUR 800x1200 mm
Zazwyczaj przy tego typu przewozach 1 warstwa piętrowana jest na 2 lub 3 warstwy.
Przy wysokości takiej jak wspomniałeś czyli 2,7 m, powinny spokojnie zmieścić się 3 warstwy. Najkorzystniejszy środek transportowy, który by się tu sprawdził to na pewno transport drogowy tirem o ładowności do 24 ton. Z kolei transport kolejowy nie opłacalny ze względu na małą ilość towarów jaka jest w tym przewozie realizowana. Nie wiem na ile wymiary skrzyni ładunkowej tira są poprawne, które podałeś, ale ostatecznie tak powinno to wyglądać.
Pozdrawiam Serdecznie Piotr Czajkowski
W razie pytań proszę pisać Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.15 sekundy

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj