Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: czynniki wpływające na relacje ceny do jakości

czynniki wpływające na relacje ceny do jakości 9 lata 5 miesiąc temu #5709

  • narm
  • narm Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam
Muszę odpowiedzieć na następujące pytanie, oczywiście mam już przygotowaną odpowiedź własna, jednak dla pewności proszę o pomoc może Państwo coś sensownego dopowiecie :)
"Proszę wymienić i omówić czynniki wpływające na relacje ceny do jakości usług branży TSL? "

Pozdrawiam i z góry dziękuje
Ostatnio zmieniany: 9 lata 5 miesiąc temu przez narm.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: czynniki wpływające na relacje ceny do jakości 9 lata 5 miesiąc temu #5716

  • Marcin_L
  • Marcin_L Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Człowiek największą wartością firmy
  • Posty: 188
  • Otrzymane podziękowania: 15
  • Oklaski: 20
Witam ,
Moim zdaniem będzie to:
- dostęp do ogólnej infrastruktury transportowej
- dostęp do zróżnicowanej infrastruktury ( dostęp do różnych opcji transportu )
- lokalizacja ( jak daleko jesteśmy od klienta )
- zaplecze chociażby magazynowe , flotowe
- wolumen szeroko rozumiany ,chociażby usług transportowych
- wykwalifikowana kadra - a czemu ,by nie ?

Tyle na szybko ,
Pozdrawiam
Marcin
Uwielbiam pracę z kreatywnymi ludźmi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: czynniki wpływające na relacje ceny do jakości 9 lata 5 miesiąc temu #5720

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

cena i jakość usług - to główne czynniki, które wpływają na wybór dostawcy usług logistycznych, czyli decydują o konkurencyjności na rynku. Jakość usług podlega nieustannej ocenie ze strony klienta i innych uczestników łańcucha dostaw. Pozyskanie lojalnych klientów, zadowolonych z dotychczasowego poziomu usług, to wg mnie jeden z najważniejszych wskaźników jakości. Ostra rywalizacja rynkowa wpływa natomiast często na kształtowanie cen usług , które czasem realizuje się na granicy rentowności.
W największym skrócie: min. cena za max. jakość usług = satysfakcja klienta.
Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.093 s.