logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

czynniki wpływające na relacje ceny do jakości
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: czynniki wpływające na relacje ceny do jakości

czynniki wpływające na relacje ceny do jakości 2 lata, 1 miesiąc temu #5709

  • narm
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam
Muszę odpowiedzieć na następujące pytanie, oczywiście mam już przygotowaną odpowiedź własna, jednak dla pewności proszę o pomoc może Państwo coś sensownego dopowiecie
"Proszę wymienić i omówić czynniki wpływające na relacje ceny do jakości usług branży TSL? "

Pozdrawiam i z góry dziękuje
Ostatnio zmieniany: 2 lata, 1 miesiąc temu przez narm.

Odp: czynniki wpływające na relacje ceny do jakości 2 lata, 1 miesiąc temu #5716

  • Marcin_L
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 177
  • Oklaski: 19
Witam ,
Moim zdaniem będzie to:
- dostęp do ogólnej infrastruktury transportowej
- dostęp do zróżnicowanej infrastruktury ( dostęp do różnych opcji transportu )
- lokalizacja ( jak daleko jesteśmy od klienta )
- zaplecze chociażby magazynowe , flotowe
- wolumen szeroko rozumiany ,chociażby usług transportowych
- wykwalifikowana kadra - a czemu ,by nie ?

Tyle na szybko ,
Pozdrawiam
Marcin
Uwielbiam pracę z kreatywnymi ludźmi

Odp: czynniki wpływające na relacje ceny do jakości 2 lata, 1 miesiąc temu #5720

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2849
  • Oklaski: 119
Witam,

cena i jakość usług - to główne czynniki, które wpływają na wybór dostawcy usług logistycznych, czyli decydują o konkurencyjności na rynku. Jakość usług podlega nieustannej ocenie ze strony klienta i innych uczestników łańcucha dostaw. Pozyskanie lojalnych klientów, zadowolonych z dotychczasowego poziomu usług, to wg mnie jeden z najważniejszych wskaźników jakości. Ostra rywalizacja rynkowa wpływa natomiast często na kształtowanie cen usług , które czasem realizuje się na granicy rentowności.
W największym skrócie: min. cena za max. jakość usług = satysfakcja klienta.
Pozdrawiam
ŁP
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.15 sekundy

Newsletter

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj