Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Obliczanie i rozliczanie transportów okreslonych nie paletowo

Obliczanie i rozliczanie transportów okreslonych nie paletowo 15 lata 10 miesiąc temu #653

  • James
  • James Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam,
jako, że na forum nie znalazłem zagadnienia, które mnie nurtuje, proszę o pomoc w temacie następującym:

1. posiadam transporty własne i zewnętrzne;
2. Towar przewożę generalnie w formie niespaletyzowanej;
3. Towar jest różnej wielkości; paczki, duże gabaryty etc.
4. Towar w takiej formie trafia do różnych klientów.

jakie przyjąć sposoby liczenia, określania zaangażowania transportu dla danego klienta etc.
Sprawa byłaby bardzo prosta, gdyby jednostką załadunkową była paleta;

Czy powinienem brać inne czynniki pod uwagę? Jakie?
Mam wrażenie, że odpowiednim i właściwym kryterium w moim przypadku będzie przyjęcie zajmowanej objętości na samochodzie.

Ale czy to dobrze i czy tylko to kryterium?

Proszę o wskazówki na ten temat..;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp:Obliczanie i rozliczanie transportów okreslonych nie paletowo 15 lata 10 miesiąc temu #670

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

analizy można prowadzić w oparciu o:
- objętość ładunku (lub metry ładowne, tzw. LDM) dostarczonego do klienta na danym samochodzie. Na tej podstawie można wyznaczyć średnią wielkość dostawy oraz prowadzić analizy związane z wykorzystaniem powierzchni ładunkowej pojazdu, zasadności doboru pojazdów do realizacji poszczególnych zadań.
- udział kosztów transportu w wartości wywiezionego towaru. Na tej podstawie, znając wartość towaru oraz zysk ze sprzedaży, można wyliczyć czy dane trasy są rentowne, jeśli tak to ile na nich zarabiamy, a jeśli nie to ile tracimy.

Pozdrawiam

mgr inż. Marcin Hajdul
ILiM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.096 s.