logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

obsługa klienta w firmie kurierskiej
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: obsługa klienta w firmie kurierskiej

obsługa klienta w firmie kurierskiej 5 lata temu #2880

  • maciekKWR
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam pisze prace na temat podany w temacie i sie zastanawiam nad badaniami własnymi i jak ulepszyć obsluge klienta w firmie, myślicie , że rozwiązanie problemu komiwojażera na podstawie trasy danego kuriera będzie na temat? liczę na pomoc i doradztwo oraz ewentualne inne pomysly! dzieki
maciek

Odp:obsługa klienta w firmie kurierskiej 5 lata temu #2882

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2849
  • Oklaski: 119
Witam,

myślę, że warto przeanalizować metody podniesienia standardów obsługi klienta zastosowane w firmie, ale niezmiennie twierdzę, że plan i zawartość pracy powinno się uzgadniać przede wszystkim z promotorem. Ponadto kluczowe wydaje się uzyskanie informacji w opisywanej firmie.

Potrzebnych informacji można też spróbować poszukać np. w następujących książkach:

- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001
- Rynek usług logistycznych, red. M. Ciesielski, Warszawa 2004.


Pozdrawiam
ŁP

Odp:obsługa klienta w firmie kurierskiej 5 lata temu #2886

  • maciekKWR
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
a czy można zaproponować w takiej firmie dodatkowe usługi co na pewno sprawi ze firma bedzie bardziej konkurencyjna i klient bardziej zadowolony?
chodzi mi o konkretne przyklady

Odp:obsługa klienta w firmie kurierskiej 5 lata temu #2891

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2849
  • Oklaski: 119
Witam,

jestem przekonany, że można zaproponować np. dodatkowe usługi, które poprawią proces obsługi klienta i podniosą konkurencyjność firmy na rynku, ale odkrycie właściwych mechanizmów nie jest takie łatwe.
Myślę, że to właśnie do Pana jako do autora pracy powinno należeć opracowanie takiej koncepcji, ewentualnie można się posłużyć jakimiś przykładami z rynku, czyli rozwiązaniami zastosowanymi w konkretnej firmie.
Życzę powodzenia i pozdrawiam
ŁP

Odp: obsługa klienta w firmie kurierskiej 4 lata, 7 mies. temu #3172

  • hajka
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Co sądzicie o brokerach kurierskich? teraz jest to bardzo wzięty temat bo jednak ceny jakie oferują np. w przesyłkach biznesowych są naprawdę przyzwoicie niskie. Ja korzystałam u nich z przesyłek indywidualnych i zaskakują szybkością dostawy, ktoś z Was zna ich? korzysta z ich usług?
Ostatnio zmieniany: 4 lata, 7 mies. temu przez Lukasz.
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.19 sekundy

Newsletter

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj