logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Logistyczna obsługa klienta w firmach kurierskich
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Logistyczna obsługa klienta w firmach kurierskich

Logistyczna obsługa klienta w firmach kurierskich 1 rok, 5 mies. temu #6917

  • kamil2227
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Posty: 22
  • Oklaski: 0
Witam bedę pisał prace licencjacką na temat logistycznej obsługi klienta. Z jakich ksiażek,artykułów warto skorzystać ? Chciałbym poprosić firmę np dpd o udostepnienie mi niektórych danych O co według Was mam ich zapytać ?

Odp: Logistyczna obsługa klienta w firmach kurierskich 1 rok, 5 mies. temu #6933

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2849
  • Oklaski: 119
Witam,

pomocne będzie zapoznanie się z literaturą przedmiotu i poszerzenie wiedzy teoretycznej na ten temat.
Warto zajrzeć np. do następujących książek:

- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001,
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001,
- Christopher M., Peck H., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005,
- Cichosz M., Lojalność klienta a logistyka firm usługowych, Warszawa 2010,
- Rydzkowski W. [red.], Usługi logistyczne. Teoria i praktyka, Poznań 2011.

Warto również poczytać artykuły na ten temat opublikowane na tym portalu.
Myślę, że po zapoznaniu się z tym materiałem uda się Panu przygotować odpowiedni zestaw pytań do wybranej firmy.

Życzę powodzenia i pozdrawiam
ŁP
Ostatnio zmieniany: 1 rok, 5 mies. temu przez Lukasz.

Odp: Logistyczna obsługa klienta w firmach kurierskich 1 rok, 5 mies. temu #6938

  • kamil2227
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Posty: 22
  • Oklaski: 0
Dzięki za pomoc Łukasz. A podpowiedziałbyś mi czy w 2 rozdziale mogę zrobić ankiete np podobno do tej www.ankietka.pl/wyniki-badania/83513/log...skich-dhl-i-tnt.html

Gdyż uzyskanie danych od firmy bedzie niełatwe i kłopotliwe.
i wyniki porównać a 3 rozdział wygladałby nastepująco

Sposoby doskonalenia logistycznej obsługi klienta w firmie x
3.1 Specyfika działalności firmy x
3.2Sposoby realizacji logistycznej obsługi klienta w firmie x
3.3Informatyczne systemy wspomagające zarządzanie relacjami z klientem
3.4Ocena efektywności i metody doskonalenia logistycznej obsługi klienta w firmie x


1 rozdział będzie wygladac mniej wiecej tak :
1.1.Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta
1.2.Cele i zadania logistycznej obsługi klienta
1.3Strategie logistycznej obsługi klienta
1.4.Logistyczno-marketingowy aspekt obsługi klienta
Ostatnio zmieniany: 1 rok, 5 mies. temu przez kamil2227. Powód: k

Odp: Logistyczna obsługa klienta w firmach kurierskich 1 rok, 4 mies. temu #6967

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2849
  • Oklaski: 119
Witam,

wg mnie z podobnym pytaniem należałoby się zwrócić do promotora.
W pracy (czyli np. w 2 rozdziale) powinien Pan chyba jednak uwzględnić wyniki ankiety, która powinna odegrać rolę metody badawczej.
Życzę powodzenia i pozdrawiam
ŁP
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.16 sekundy

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj