logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Kryteria oceny logistycznej obsługi klienta.
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Kryteria oceny logistycznej obsługi klienta.

Kryteria oceny logistycznej obsługi klienta. 8 mies., 1 tydzień temu #7612

  • jan23
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Witam,
Mam prośbę dotyczącą ewentualnych sugestii związanych z pisaniem pracy dyplomowej.
Obecnie jestem na etapie pisania części badawczej stanowiącej niejako uwieńczenie pracy.
Mam dokonać oceny logistycznej obsługi klienta w wybranym przedsiębiorstwie produkcyjnym.
Promotor zażyczył sobie bym dokonał wyboru jednego kryterium oceny logistycznej obsługi klienta i w oparciu o wybrane kryterium dokonał oceny firmy. Ogląd obsługi ma być dokonywany z poziomu tego kryterium. Problemem jest fakt, że firma należny do niewielkich i w przeciwieństwie do przedsiębiorstw korporacyjnych nie prowadzi sprawozdawczości i w związku z tym nie mam zbyt wielu danych liczbowych do analizy. Dysponuję natomiast dosyć szczegółowym opisem czynności związanych z obsługą logistyczną realizowaną przez różne działy firmy- handlowy, spedycji, opracowywania zamówień i reklamacji.
Tu właśnie pojawia się moja prośba o wskazanie najbardziej stosowanego kryterium, które mógłbym zastosować do oceny firmy.
Przez chwile zastanawiałem się nad opisem kompleksowości, dogodności i elastyczności obsługi logistycznej i chciałem wykazać, że ona jest realizowana w wybranym przedsiębiorstwie, jednak nie jestem pewien, czy jest to odpowiednie kryterium i podejście do tematu.
Będę wdzięczny za pomoc.

Odp: Kryteria oceny logistycznej obsługi klienta. 8 mies. temu #7636

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2854
  • Oklaski: 119
Witam,

myślę, że warto sięgnąć do książki Jana Twaroga "Mierniki i wskaźniki logistyczne", wyd. w Poznaniu w 2003 r., w ramach serii wydawniczej Biblioteka Logistyka. To ciągle podstawowa pozycja w tej dziedzinie.
Zadanie nie będzie jednak łatwe. Być może warto zbadać wybrane wskaźniki w opisywanej firmie, ale oceny zapewne będzie można dokonać przez porównanie benchmarkingowe ze wskaźnikami uzyskanymi z porównywalnych firm. Myślę, że przed przystąpieniem do badania (po zapoznaniu się z książką J. Twaroga) należy skonsultować się jeszcze z promotorem.

Pozdrawiam
ŁP
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.13 sekundy

Newsletter

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj