logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Zadowolenie klienta z obsługi logistycznej
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Zadowolenie klienta z obsługi logistycznej

Zadowolenie klienta z obsługi logistycznej 7 mies., 1 tydzień temu #8145

  • polaris
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Szanowni Państwo

Chciałbym Was zapytać o małą podpowiedź lektur, książek na temat powyższego tematu na podstawie firmy x lub generalnie chodzi mi o firmę transportową, ponieważ jestem spedytorem i chodziło mi bardziej o zmontowaniu jakiejś pracy związanej z transportem drogowym, brakuje troszkę pomysłu jak to ugryźć i pozycji na ten temat i w 4 rozdziale jaką formę byście najbardziej polecali: ankietę lub coś podobnego ?

Odp: Zadowolenie klienta z obsługi logistycznej 7 mies. temu #8157

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3003
  • Oklaski: 128
Witam,

potrzebnych informacji można spróbować poszukać w podstawowych pozycjach:
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001,
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001,
- Rydzkowski W. [red.], Usługi logistyczne. Teoria i praktyka, Poznań 2011,
- Ciesielski M., Długosz J. [red.], Strategie łańcuchów dostaw, Warszawa 2010.

O nowych trendach można poczytać np. w książce pod red. B. Ocickiej, Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, Warszawa 2017.

Pomocna może też być oczywiście lektura artykułów nt. logistycznej obsługi klienta, opublikowanych na tym portalu.

Ankieta wydaje się niezłą metodą badawczą w tym przypadku, ale trzeba mieć na uwadze, że mogą wystąpić problemy z uzyskaniem reprezentatywnej liczby odpowiedzi.

Pozdrawiam
ŁP
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.14 sekundy

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj