logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

SYSTEM CRM W KSZTAŁTOWANIU EFEKTYWNOŚCI SPRZEDAŻY
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: SYSTEM CRM W KSZTAŁTOWANIU EFEKTYWNOŚCI SPRZEDAŻY

SYSTEM CRM W KSZTAŁTOWANIU EFEKTYWNOŚCI SPRZEDAŻY 5 mies., 3 tyg. temu #8201

  • kordiorzysz
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Witam, zabieram się za pisanie pracy magisterskiej pt. "System CRM w kształtowaniu efektywności sprzedaży w przedsiębiorstwie logistycznym". Jak na razie nie mam konkretnej koncepcji , zastanawiam się nad budową pracy. Prosiłbym o rady związane z rozdziałami oraz przydatne pozycje literatury.
Pozdrawiam,

Odp: SYSTEM CRM W KSZTAŁTOWANIU EFEKTYWNOŚCI SPRZEDAŻY 4 mies., 4 tyg. temu #8266

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3002
  • Oklaski: 128
Witam,

myślę, że można zajrzeć np. do następujących książek:

- A. Dejnaka, CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami, Gliwice 2002,
- J. Dyche, CRM. Relacje z klientami, Gliwice 2002,
- P. Adamczewski, Zintegrowane systemy informatyczne w praktyce, Warszawa 2004,
- T. Głuszkowski, M. Jabłońska, Prognozowanie i analizy sprzedaży. Modele w Excelu, Łódź 2008,
- J. Jordan, M. Vazzana, Przełom w zarządzaniu sprzedażą. Sekrety skutecznego zarządzania sprzedażą, Warszawa 2014.

Plan pracy można oprzeć o następujący schemat:
1. Wprowadzenie.
2. Przegląd literatury.
3. Zastosowane metody badawcze.
4. Wyniki badań.
5. Przedstawienie analiz lub dyskusji.
6. Wnioski.
7. Bibliografia.

Pozdrawiam
ŁP
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.13 sekundy

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj