logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Jak zwiększyć udział w rynku sprzedaży produktów ? Proszę o pomoc.
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Jak zwiększyć udział w rynku sprzedaży produktów ? Proszę o pomoc.

Jak zwiększyć udział w rynku sprzedaży produktów ? Proszę o pomoc. 8 lata temu #960

  • jozek717
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam.
Jestem uczniem na profilu logistycznym i mam pewien duży problem. Mianowicie... na 8 grudnia mam przygotować pracę. Jestem troche zdesperowany bo pozostało mi mało czasu, a ocena z tej pracy będzie decydowała o mojej ocenie końcowej, także mam do was WIELKĄ prośbę. Jeżeli ktoś potrafi to bardzo bym był wdzięczny w napisaniu tej pracy, bo szczerze mówiąc to zabardzo nie orientuje się w tym temacie . (w razie potrzeby - mój kontakt gg 4178726)

Tematem pracy jest
"Aby zdobyć większy udział w rynku sprzedaży produktów cukierniczych (słodyczy powszechnego użytku) sprzedawanych głównie poprzez sieci sprzedaży i duże centra handlowe(markety osiedzlowe) przedstaw plan działań strategicznych dla różnych funkcji przedsiębiorstwa(funckja marketingowa,sprzedaży,produkcji,logistyki)


Przykład:
Wyniki analizy strategicznej :
Z analizy dotychczasowej pozycji konkurencyjnej,potencjału przedsiębiorstwa,poziomu technologicznego wynika, że przedsiębiorstwo jest w stanie osiągnąć 15% udziału w rynku sprzedaży urządzeń klimatyzacyjnych na terenie Polski

Cel strategiczny:
Osiągnąć 15% udziału w rynku sprzedaży urządzeń klimatyzacyjnych na terenie Polski.

Ogólny plan strategiczny:
Osiągnąć sprzedaż 100000 urządzeń klimatyzacyjnych w ciągu 3 lat na terenie Polski. Plan ten zrealizować poprzez dotychczasowe sieci sprzedaży oraz nowe kanały dystrybucji w Wielkopolsce, na Śląsku, na Pomorzu i na Mazowszu.

Strategia marketingowa:
-osiągnąć popyt ponad 100000 produktów na wybranych rynkach pozwalający na realizację założonej sprzedaży
-dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe do poszczególnych rynków i grup klientów
-zaplanować częstotliwość, zakres i zasięg oddziaływania reklamy i promocji
-koordynować odddziaływanie marketingowe na popyt z możliwościami produkcji i finansów
-identyfikować potrzeby klientów,aby elastycznie dostosować rozwój jakościowy urządzeń klimatyzacyjnych

Strategia sprzedaży:
-zaplanować i rozłożyć sprzedaż 100000 urządzeń klimatyzacyjnych w ciągu 3 lat na wskazanych przez marketing rynkach, w okresach odpowiedniodo popytu i możliwości produkcyjnych.
-dobrać skutecznie strategie obsługi klienta i sprzedaży pozwalające na osiągnięcie korzyści klientom (w tym rabaty,skonta,sprzedaż ratalną i inne formy promocji sprzedaży)
-współpracować z wybranymi docelowaymi grupami odbiorców hurtowych i detalicznych
-zarządza ofertą sprzedaży urządzeń klimatyzacyjnych,dostosowując asortyment urządzeń w poszczególnych grupach cenowych do potrzeb rynku
-zarządzać zamówieniami,płynnością i elastycznością sprzedaży z uwzględnieniem zdolności produkcyjnych
-prognozować wielkość sprzedaży i monitorować bieżące potrzeby sprzedaży oraz poziom obsługi klienta.
-planować kanały sprzedaży, punkty i sieci sprzedaży,szkolenia sprzedawców pod kątem wymagań klientów

Strategia finansowa:
-zaplanowac we wspołpracy z pionem sprzedazy wzrost przychodu ze sprzedaży w ciagu 3 lat z poszczególnych grup asortymentowych urzadzeń klimatycznych oraz zysk
-planować roczne budżety dla kosztów produkcji i sprzedaży 100 000 urzadzeń klimatycznych, bazujac na planach sprzedaży i produkcji oraz kosztach poszczególnych funkcji przedsiebiorstwa(np.marketing, produkcji, sprzedazy, logistyki,zarzadu i administracji)
-zagwarantować ciągłosć finasową realizacji inwestycji w rozwój technologi produkcjyjnych i poziom wiedzy załogi; planowo realizowac finansowanie zakupu i uruchamianie nowych linii produkcyjnych,
-planować i koorydnować przepływ gotówki w przedseibiorstwie, utrzymujac płycność finnansową

Strategia produkcji:
Zaplanować i rozłożyć produkcje 100 000 urządzeń klimatyzacyjnych w ciągu 3 lat, wskazanych przez marketing i sprzedaż asortymentów i urządzeń.
-Zarządzać zdolnościami produkcyjnymi w celu wykonania planu, budując celowe zapasy, inwestując w rozwój potencjału produkcyjnego, uruchamiając współprace z podwykonawcami.
-Zarządzać jakością produktów stosowanie do potrzeb klientów i możliwości technologicznych oraz finansowych przedsiębiorstwa
-Wprowadzać zmiany i modyfikacje w urządzeniach klimatyzacyjnych odpowiednio do potrzeb obsługi klienta
-Utrzymywać płynność i elastyczność procesu produkcyjnego ze względu na założony poziom elastyczności i ciągłości dostaw urządzeń na rynek,
-Koordynować produkcje w krótszych okresach czasu (na poziomie taktycznym i operacyjnym)planując okresowa produkcje na zapas ze względu na szczyty popytu
-Planować rozwój wielkości oraz poziomu technologicznego parku maszyn produkcyjnych

Strategia Logistyczna:
-Zbudować kanały dystrybucji do wskazanych przez marketing i sprzedaż rynków i grup klientów żeby osiągnąć wymagana przepustowość i wielkość sprzedaży 100 000 produktów w ciągu 3 lat
-Zarządzać przepływem materiałów materiałów łańcuchu dostaw, dostosowując poziom obsługi na potrzeby produkcji dystrybucji do odbiorców końcowych,
-Zabezpieczyć płynność sprzedaży i produkcji, poprzez zarządzanie i rozmieszczenia zapasów w łańcuchu dostaw (magazyn dostawcy, magazyn centralny, centrum dystrybucji)
-Planować operacje logistyczne pod katem osiągnięcia wymaganej elastyczności, szybkości reakcji, czasu realizacji zamówienia klienta na poszczególnych obsługiwanych rynkach
-Zabezpieczyć niezawodność zaopatrzenia produkcji dla wymaganej ilości 100 000 produktów; koordynować bezpieczeństwo surowcowo - materiałowe, jakość materiałów i współpracę z dostawcami
-Zarządzać magazynami (planowac wykorzystanie pojemności i przepustowości) i transportem (planować ładowność, trasy) stosownie do potrzeb obsługi klienta, osiągając równocześnie wymagane wskaźniki efektywności (kosztów, poziomu wykorzystania, wydajności, sprawności)

Prosze o pomoc.
Pozdrawiam.
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.18 sekundy

Newsletter

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj