logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-

Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Rodzaj wydarzenia: konferencja

Data rozpoczęcia: 2014-01-22

Data zakończenia: 2014-01-22

Miejsce konferencji: Warszawa

Organizator: MultiTrain Sp. z o.o.

Eksperci twierdzą, że zarządzanie relacjami z klientem jest jednym z najważniejszych kluczy do osiągnięcia sukcesu.
Zadbanie o klienta, poznanie jego potrzeb, usprawnienie kontaktu i przede wszystkim osiągnięcie zaplanowanego budżetu to jedne ze współczesnych wyzwań, które stoją przed każdą firmą. Potrzebny jest system który to udoskonali!

Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM? To nie jest proste rozwiązanie, jakby mogło się na początku wydawać! To klucz to osiągnięcia sukcesu!

Proponowana tematyka konferencji:

- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem,
- Wdrożenie i integracja systemu CRM,
- CRM w modelu cloud computing,
- Mobilny CRM - wsparcie handlowca w terenie,
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation),
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM,
- Aplikacje sprzedażowe,
- Skuteczna komunikacja,
- Analiza danych klienta,
- CRM, a zarządzanie wiedzą.

Z ostatniej chwili

  • 1
  • 2
  • 3

UPS zwiększa pojemność w połączeniach lotniczych w południowej Polsce

UPS zwiększa pojemność w połączeniach lotniczych w południowej Polsce

Firma UPS zwiększyła pojemność samolotu kursującego między Katowicami a europejskim lotniczym centrum logistycznym w Kolonii....

Na Śląsku coraz popularniejsze magazyny samoobsługowe

Na Śląsku coraz popularniejsze magazyny samoobsługowe

Przechowywanie przedmiotów w „hotelach dla rzeczy”, jak często nazywa się magazyny samoobsługowe, staje się coraz...

6. Forum Kobiet w Logistyce o wartości dodanej i retencji…

6. Forum Kobiet w Logistyce o wartości dodanej i retencji klienta

„Logistyka +” czyli wszystko o wartości dodanej i retencji klienta - dyskutować o tym będą...

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj