Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: logistyka

DHL i przedsiębiorcy łączą siły podczas DHL Innovation Day 2017

7 grudnia br. firma DHL zgromadziła czołowych liderów i start-upy w dziedzinie logistyki i technologii, organizując coroczny DHL Innovation Day w Niemczech. Podczas konkursów, sesji interaktywnych i przemówień programowych, zaproponowano nowe społeczne podejście do transportu i ponowne spojrzenie na przyszłość technologii w tej branży.

Strategiczna współpraca Grupy Azoty i CTL Logistics

Grupa Azoty podpisała porozumienie z CTL Logistics w sprawie m.in. przejęcia spółek celowych, a tym samym konsolidacji działalności bocznic w Kędzierzynie i Puławach. Oznacza to, że od 1 stycznia 2018 roku wszystkie spółki zarządzające bocznicami w Grupie Azoty znajdą się w strukturach Grupy. Konsolidatorem usług bocznicowych jest Grupa Azoty KOLTAR, natomiast CTL Logistics pozostaje strategicznym partnerem Grupy Azoty w obszarze przewozów.

Delta Kurier chce powalczyć o rynek e-commerce

Handel internetowy kwitnie, a co za tym idzie rośnie także liczba przesyłek kurierskich. To skłania mniejszych graczy do walki o klientów. O tych na rynku e-commerce chce powalczyć Delta Kurier. Trzy lata temu ta warszawska firma rozszerzyła działalność na całą Polskę, a obecnie wprowadza nowe usługi dla e-sklepów,  w tym. m.in. Same Day Delivery. Do końca tego roku liczba kurierów ma wzrosnąć aż o 50%.

Niemal połowa polskich konsumentów deklaruje chęć wysyłki prezentów świątecznych

45 % polskich konsumentów wolałaby przesłać prezenty świąteczne, aby przesyłka dotarła bezpośrednio do ich przyjaciół i rodziny. Zgodnie z badaniem zleconym przez FedEx Express, ponad jedna trzecia polskich konsumentów (35%) zdecydowanie zamierza przesłać w te święta podarunek bliskim znajomym i członkom rodziny.

Rośnie popyt na powierzchnie logistyczne w miastach

Według najnowszego raportu "Urban Logistics", międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, w najbliższych latach znacząco wzrośnie zapotrzebowanie na powierzchnie logistyczne w największych miastach europejskich ze względu na bardzo dynamiczny rozwój sektora e-commerce. W Warszawie popyt na tego typu powierzchnie może wzrosnąć nawet o 90% - z obecnych 43 tys. m kw. do 82 tys. m kw. w 2021 roku. 

JYSK rozwija się w parku P3 Piotrków, powiększając zajmowaną powierzchnię niemal pięciokrotnie

P3, ogólnoeuropejski właściciel, deweloper i zarządca obiektów logistycznych, zapewni JYSK, globalnej duńskiej sieci handlowej sprzedającej artykuły do wyposażenia domu i dekoracji wnętrz, magazyn Build-to-Suit (BTS) o powierzchni 37,000 m kw. w parku logistycznym P3 Piotrków w centralnej Polsce.

Subskrybuj to źródło RSS