Kielce z flotą elektrycznych rowerów cargo DPD Polska
DPD Polska nieustannie rozbudowuje flotę niskoemisyjnych rowerów cargo. Do grona miast, w których operują dołączyły właśnie Kielce.
- 0
- Kategoria: Transport i spedycja
DPD Polska nieustannie rozbudowuje flotę niskoemisyjnych rowerów cargo. Do grona miast, w których operują dołączyły właśnie Kielce.
Girteka, europejski przewoźnik drogowy, bazujący na cyfryzacji usług, uruchamia dedykowaną platformę dla kierowców samochodów ciężarowych. Ma być ona nie tylko kompendium wiedzy, ale przede wszystkim odegrać znaczącą rolę w promowaniu tego zawodu i podkreśleniu roli jaką odgrywa w utrzymaniu ciągłości łańcucha dostaw.
Kuehne+Nagel otworzyło nowe centrum przeładunkowe w pobliżu terminalu kontenerowego DCT w Gdańsku, jednego z najszybciej rozwijających się terminali w Polsce. Nowe centrum dedykowane operacjom morskim i drogowym zaspokaja rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania transportowe w regionie, wspierając klientów Kuehne+Nagel multi-modalnymi serwisami do krajów bałtyckich.
Firma Solaris dostarczyła do Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego „Klonowica” sp. z o.o. dwa przegubowe autobusy bateryjne. Nowe, bogato wyposażone Urbino 18 electric to pojazdy nr 99. i 100. marki Solaris we flocie tego przewoźnika.
Rohlig SUUS Logistics już od 15 lat wspiera Bielendę, wiodącego producenta naturalnych kosmetyków do twarzy i ciała, w rozwoju biznesowym. Początkowo współpraca skupiała się na dystrybucji towarów po Polsce. Obecnie SUUS zapewnia kompleksowe usługi logistyczne, w tym również dowóz surowców do fabryk, składowanie wyrobów gotowych oraz usługi dodane, takie jak etykietowanie czy co-packing, a także dystrybucję kosmetyków na rynki Europy Zachodniej. Początek formularza
Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa razem z Fundacją „Instytut Mikromakro” tworzy pierwsze w Polsce foresighty rynku bezzałogowych statków powietrznych. Przy tej okazji rusza cykl seminariów on-line, które objęliśmy patronatem medialnym.
CEVA Logistics, w imieniu międzynarodowej organizacji humanitarnej, odpowiada za transport ratujących życie leków przeciwmalarycznych do punktów medycznych w najodleglejszych regionach Afryki. Największym wyzwaniem są nieprzewidywalne warunki pogodowe, ograniczona dostępność oraz słabo rozwinięta sieć drogowa i telekomunikacyjna. Jak organizowane są, często w ekstremalnie trudnych warunkach i bez dostępu do technologii, dostawy lekarstw do odciętych od świata wiosek i społeczności?
Firma DACHSER po raz pierwszy wykorzystuje w pełni elektryczną ciężarówkę do transportu międzynarodowego. Ciężarówka eActros marki Mercedes-Benz zaczęła ostatnio jeździć pięć razy w tygodniu z centrum logistycznego w Hof w Niemczech do oddalonego o około 200 kilometrów oddziału w Kladnie koło Pragi i z powrotem.