Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Już 26 milionów Polaków korzysta z Internetu

Z badania przeprowadzonego w styczniu 2016 roku przez agencję We Are Social wynika, że z Internetu na całym świecie korzysta 3,419 miliarda osób, a 2,307 miliarda posiada przynajmniej jedno konto w serwisie społecznościowym. Jeżeli zaś chodzi o nasz rodzimy rynek, to już 26 milionów Polaków (67% całkowitej populacji) eksploatuje zasoby globalnej sieci, z czego 14 milionów ma aktywne konto w serwisie Facebook.

Toyota Material Handling Polska uruchomiła sklep internetowy

W marcu tego roku, Toyota Material Handling Polska uruchomiła sklep internetowy pod adresem shop.toyota-forklifts.pl. Na stronie można znaleźć szeroki wybór ręcznych i elektrycznych wózków paletowych oraz wynajem i usługi serwisowe wózków widłowych.

Światowe Targi Logistyki CeMAT 2016 pod znakiem innowacji

Jak zapowiadają organizatorzy najbliższej edycji  targów  CeMAT,  hasłem przewodnim tego wydarzenia będą inteligentne rozwiązania dla łańcuchów dostaw. Na podstawie przeglądu zapowiedzi targowych, emitowanych przez najważniejszych światowych wystawców,  nietrudno wysnuć wniosek, że ich udział w tej światowej imprezie ma na celu przedstawienie szerokiej publiczności potencjału, jaki dla logistyki wewnętrznej stwarzają dwa trendy: automatyzacja i cyfryzacja.

Z etykietą

DSV Protect coraz popularniejsze

Wdrożona z początkiem listopada ubiegłego roku usługa DSV Protect, zapewniająca dodatkową ochronę podczas transportu drogowego, spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów. O tym, jak rozwija się nowy serwis operatora opowiada Anna Kowalska-Zientek, kierownik zarządzania ryzykiem, bezpieczeństwem i zgodnością w DSV Road.

Urodzeni w CHEPie biegną dla Fundacji Dom w Łodzi

„Urodzeni w CHEP-ie” to akcja charytatywna CHEP Polska, dzięki której pracownicy i przyjaciele firmy swoim zaangażowaniem sportowym wspomagają najbardziej potrzebujących. Firma po raz kolejny przygotowała specjalną inicjatywę wspierającą społeczność lokalną. Urodzeni w CHEP-ie  wezmą udział w łódzkim maratonie, z którego dochód przekazany zostanie na wybrane organizacje charytatywne, w tym na Fundację  „Dom w Łodzi”, którą firma wspiera od zeszłego roku.

Subskrybuj to źródło RSS