Firma Fresh Logistics wyróżniona za kreatywność w biznesie
Spółka Fresh Logistics została laureatem plebiscytu na najbardziej kreatywne przedsiębiorstwo, organizowanego przez portal Strategie i Biznes.
Spółka Fresh Logistics została laureatem plebiscytu na najbardziej kreatywne przedsiębiorstwo, organizowanego przez portal Strategie i Biznes.
Prologis, Inc., globalny lider nieruchomości dystrybucyjnych, podpisał sześć umów najmu 98 000 mkw. w pięciu parkach logistycznych na Węgrzech.
28 stycznia 2016 roku w siedzibie Urzędu Morskiego w Szczecinie odbyło się seminarium na temat rozwoju polskiego Port Community System (PCS), zorganizowane przez Instytut Logistyki i Magazynowania w ramach spotkań Polskiej Logistycznej Platformy Technologicznej. Spotkanie było okazją do kolejnej dyskusji dotyczącej potrzeb integracji systemów informacyjnych użytkowanych i rozwijanych przez partnerów obrotu portowo-granicznego (organy administracji publicznej, przedsiębiorstwa) oraz określenia wspólnych działań na rzecz budowy polskiego PCS.
DHL Global Forwarding, specjalista frachtu lotniczego i morskiego, wchodzący w skład Deutsche Post DHL Group, rozpoczął kolejny rok współpracy z Polską Akcją Humanitarną. Firma od 2011 r. wspiera organizację, angażując się w akcję „Pajacyk”.
Firma kurierska FedEx Express otworzyła nowe centrum sortujące na terenie Portu Lotniczego w Kopenhadze. Jako dziewiąty obiekt otwarty w tym regionie w ciągu ostatnich pięciu lat, centrum będzie obsługiwać przesyłki przychodzące i wychodzące na terenie Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji.
Proces przejęcia UTi Worldwide Inc. przez Grupę DSV stał się rzeczywistością po uzyskaniu zgody zarówno akcjonariuszy UTi, jak i odpowiednich organów antymonopolowych. Połączenie firm w poszczególnych krajach sprawi, że Grupa DSV stanie się tym samym jedną z najsilniejszych sieci logistyczno-transportowych na świecie z przeszło 40 tysiącami pracowników w ponad 80 krajach na świecie.
Przesyłki klientów DB Schenker z całej Europy będą trafiać na Ukrainę przez podkrakowski terminal operatora.
Nowe wyzwania, przed jakimi staje dziś biznes, związane są z dialogiem, którego oczekuje społeczeństwo korzystające z przywilejów komentowania działań firm za pomocą Facebooka czy YouTube. Dwustronna komunikacja pozwala z jednej strony poznać oczekiwania interesariuszy, z drugiej przedstawić działania, które firma podejmuje na rzecz społeczeństwa.