Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Rola logistyki w strategii omnichannel

Strategia omnichannel wykorzystuje połączenie wielu kanałów sprzedaży w celu zbudowania takiej oferty dla klienta, która jest idealnie do niego dopasowana. Sedno tych działań to interakcje, w sieć których należy zaangażować konsumenta. Jaką rolę odgrywa w tej strategii logistyka?

UltraFresh Najlepszym Produktem dla Biznesu 2015

Produkt spółki Fresh Logistics UltraFresh został uznany przez Gazetę Finansową Najlepszym Produktem dla Biznesu 2015 w kategorii transport. Przy wyborze zwycięzców brana była pod uwagę przede wszystkim pionierskość oraz elastyczność ofert, a także konkurencyjność i przyjazność dla klienta.

PKP Intercity podsumowuje 2015 rok

Ponad 31 mln przewiezionych pasażerów, ponad 1,5 mld przychodów ze sprzedanych biletów, wzrost pracy przewozowej oraz inwestycje na kwotę 5,5 mld zł - PKP Intercity podsumowało miniony rok. Dla przewoźnika był to czas przełomowy. Po raz pierwszy od lat spółka zanotowała wzrost liczby pasażerów oraz większe o ponad ćwierć miliarda złotych przychody.

Goodman umacnia się w sektorze e-commerce

Dzięki podpisaniu umowy na budowę centrum logistycznego o powierzchni 130 000 mkw. dla Zalando w Niemczech, Grupa Goodman jest na drodze do dostarczenia ponad 1,5 mln mkw. dla klientów z sektora e-commerce w Europie. Od czasu wybudowania pierwszego centrum logistycznego e-commerce dla Amazon w Lipsku, w Niemczech, ekspert w dziedzinie nieruchomości przemysłowych ugruntował swoją pozycję najbardziej aktywnego i doświadczonego właściciela, dewelopera i zarządzającego powierzchnią logistyczną dla branży handlu internetowego w Europie.

Subskrybuj to źródło RSS