Zaloguj się

WIEDZA: logistyka

Planowanie załadunku? Zobacz jak usprawnić ten proces z Goodloading

- "Redukcja kosztów transportu do kilkunastu procent, zaoszczędzone godziny pracy, zadowoleni klienci, zwiększona wiarygodność". Na spotkaniach biznesowych takie stwierdzenia mogą być odbierane jako sprzedażowa "paplanina", a to opinie, które otrzymujemy od naszych klientów - mówi Martyna Malcherek, managerka w spółce tworzącej symulator do planowania załadunku.

3xE, czyli opakowania dla e-commerce

Jest wizytówką sklepu. Wiele mówi o tym, jak chcemy by postrzegali nas klienci. Może być po prostu praktyczne lub wyjątkowo piękne. Nadal bywa niedoceniane, ale najlepsi wiedzą już, że opakowanie w e-commerce ma znaczenie, a wybór materiałów opakowaniowych to ważny etap budowania marki.

Z etykietą

Black Friday, Cyber Monday: jak wykorzystać e-commerce'owy boom?

Właśnie rozpoczął się najgorętszy okres w branży e-commerce obejmujący m.in. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia. Usprawnienie procesów magazynowych, optymalizacja e-sklepu, tworzenie contentu, a także wybór lub zmiana dostawcy usług logistycznych to tylko kilka elementów, którymi należy zająć się już teraz, by w pełni wykorzystać nadchodzącą gorączkę zakupową.

Popularne rodzaje i typy naczep transportowych - zalety i zastosowanie

Wybór odpowiedniej naczepy odpowiada za bezpieczeństwo transportu w równym stopniu, co umiejętności kierowcy. A ich wybór jest całkiem spory, poszczególne rodzaje oraz typy zostały bowiem zaprojektowane z myślą o zróżnicowanych przewożonych towarach. W tym artykule omówimy najpopularniejsze z nich – dowiedz się, jakie jest zastosowanie poszczególnych naczep transportowych.

Zielone magazynowanie. Jak wprowadzić je w życie?

Centra realizacji zamówień są kluczowym elementem globalnej gospodarki. W dobie cyfryzacji i rosnącego handlu elektronicznego, magazyny te stają się sercem dynamicznych procesów logistycznych. Niemniej jednak, zwiększona aktywność magazynów niesie ze sobą poważne konsekwencje dla środowiska naturalnego.

Logistyczny maraton na Black Friday

Przygotowanie magazynu do Black Friday jest kluczowym elementem strategii sprzedażowej wielu firm, zwłaszcza tych działających w branży e-commerce. Black Friday, choć jest jednym z najważniejszych dni w kalendarzu handlowym, to jedynie wstęp do kolejnych wydarzeń, takich jak Cyber Monday, święta i wyprzedaże końca roku. Badania pokazują, że w tym okresie sprzedaż znacząco wzrasta, co dla wielu firm może być czynnikiem decydującym o sukcesie finansowym całego roku.

Co oznacza Black Friday w logistyce

Black Friday czyli „Czarny Piątek”, wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych tradycja wyprzedaży, rozpoczyna się dzień po Święcie Dziękczynienia. W tym roku przypada na 24 listopada. Na świecie uznawana jest za wielkie święto handlu i kluczową datę w kalendarzu przedświątecznych zakupów. Dla firm logistycznych Black Friday to wyzwanie, które wymaga sprawnego planowania i skutecznego zarządzania łańcuchem dostaw. Jak logistyka przygotowuje się do święta wyprzedaży?  Doświadczeniem dzieli się CEVA Logistics, globalny operator logistyczny, zarządzający centrami dystrybucji fulfillment w Polsce i na świecie.  

Subskrybuj to źródło RSS