A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

SERVQUAL jako metoda oceny jakości usług transportowych

Autor: Stajniak Maciej, Konecka Sylwia, Szopik-Depczyńska Katarzyna
Źródło: Gospodarka Materiałowa & Logistyka 2017 nr 2, s. 25-29
Rok wydania: 2017
Streszczenie:

Efektywne i właściwe zarządzanie jakością usług transportowych jest dzisiaj możliwe jedynie przy szerokim wykorzystaniu najnowszych standardów jakościowych, których rola w niekwestionowany sposób z każdym dniem staje się coraz ważniejsza. Z pomocą menedżerom przychodzi technika z całą paletą nowoczesnych narzędzi. Trzeba pamiętać jednak o tym, by wykorzystywać je z myślą o całej macierzy współzależności, by likwidując jedno zagrożenie, nie spotęgować drugiego. Artykuł prezentuje możliwości wykorzystania jakościowej oceny usług transportowych metodą SERVQUAL.

Słowa kluczowe: SERVQUAL,transport, jakość, usługi transportowe,ocena, metody
Located in: Publikacja
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.