Już ponad 54% polskich internautów dokonuje zakupów przez Internet. Jednocześnie cyfrowi sprzedawcy nie koncentrują się już tylko na klientach znad Wisły, ale szukają także kupujących poza granicami kraju.
GS1 Polska wraz z GS1 UK przeprowadziły badanie dotyczące motywacji e-sprzedawców i wyzwań, jakie stoją przed przedsiębiorcami podczas projektowania strategii sprzedażowych.
Papierosy i tytoń to chyba najbardziej popularne produkty na czarnym rynku. W maju 2019 r. organizacje zaangażowane w produkcję oraz dystrybucję wyrobów tytoniowych, zgodnie z unijnym prawem, będą zobowiązane do wdrożenia nowych środków ochrony. Na czym będzie ona polegać? -
komentarz Jacka Żurowskiego, dyrektora regionalnego Zebra Technologies w Europie Środkowej
W związku z coraz głośniejszymi komunikatami związanymi z wprowadzeniem tzw. inteligentnych tachografów, pojawiły się opinie, iż od 2019 r. istnieje obowiązek wymiany starych tachografów na nowe.
Czy taki wymóg faktycznie istnieje?