logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-

Słownik logistyczny

Szukaj w słowniku
Efektywna Obsługa Klienta

Efficient Consumer Response

1. Wspólna inicjatywa partnerów handlowych mająca na celu optymalizowanie różnych aspektów zarządzania łańcuchem dostaw oraz zarządzania popytem w celu kreowania korzyści dla klienta, takich jak: niższe ceny, większa różnorodność produktów, lepsza dostępność produktów.
2. Koncepcja prowadzenia biznesu zakładająca bliską współpracę partnerów łańcucha dostaw dla wspólnego ograniczania zbędnych kosztów i zwiększania zysków.
e-obsługa

e-fulfilment

Część e-biznesu, która ma na celu w sposób efektywny i skuteczny integrować procesy, zadania i funkcje realizowane wewnątrz firmy powstające w chwili złożenia zamówienia przez klienta i trwające aż do momentu dostarczenia zamówionego towaru lub usługi.
obsługa klienta

customer service

Zespół działań realizowanych od momentu złożenia zamówienia do momentu dostarczenia towarów, których celem jest zaspokojenie wymagań klienta w dłuższym okresie.
obsługa zamówienia klienta

customer order servicing

Wszystkie czynności realizowane w związku z zamówieniem klienta, od momentu wpłynięcia zapytania do momentu wysyłki gotowego wyrobu (z wyłączeniem fizycznego wykonania wyrobu).
ECR

Efficient Consumer Response

Zob. Efektywna Obsługa Klienta.
serwis dostawcy

delivery service

Obsługa klienta od momentu złożenia zamówienia do momentu dostarczenia produktu. Najważniejszymi, kluczowymi cechami tej obsługi są: dostępność produktu, czas całkowity cyklu zamówienie/dostawa, wymiana informacji/dokumentacji.
marketing mix

marketing mix

Kombinacja instrumentów marketingowych (nazywanych czasami elementami), które mogą być użyte w celu stworzenia i zwiększenia popytu na jakiś produkt; należą do nich: produkt, cena, dystrybucja, reklama, promocja sprzedaży i obsługa. Każdy z tych elementów może zostać określony za pomocą jego własnego mixu, tzn. mixu produktów, mixu cen, mixu dystrybucyjnego i mixu komunikacyjnego.
serwis

service

Usługi techniczne oferowane po opuszczeniu fabryki przez produkt, takie jak na przykład: naprawy, obsługa, dostawa części zamiennych itp.

Newsletter

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj