logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

WYDAWCA            PARTNER PORTALU

A+ A A-
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: ECD - praca licencjacka

ECD - praca licencjacka 10 lata 7 miesiąc temu #1032

• momoopole
  • momoopole Avatar
  • Fresh Boarder
  • Oklaski: 0
Witam
jestem studentem II roku zarządzania ze spec LOGISTYKA i zacząłem pisać a raczej mam zamiar zacząć pisać PRACĘ LICENCJACKĄ temat: EUROPEJSKIE CENTRA LOGISTYCZNE - ELEMENT ŁAŃCUCHA LOGISTYCZNEGO i w związku z tym poszukuje jakieś literatury, prezentacji, artykułów itp ogólnie mówiąc wszystkiego przydatnego
z góry dziękuje za odp :)
moje GG: 6752572 i e-meil: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. (w razie czego)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp:ECD - praca licencjacka 10 lata 7 miesiąc temu #1035

• Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Administrator
  • Otrzymane podziękowania: 165
  • Oklaski: 144
Witam,

przede wszystkim proszę nie dublować wątków na forach. Netetykieta wyraźnie tego zabrania.

Mogę polecić następujące ksiażki:

- Ireneusz Fechner, Centra logistyczne. Cel - realizacja - przyszłość, wyd. w Poznaniu w 2004 r.;
- Centra logistyczne w Polsce. I Ogólnopolska Konferencja. Wrocław 20.04.2001., wyd. we Wrocławiu w 2001 r.;
- Centra logistyczne w Wielkopolsce. Konferencja Naukowo-Techniczna, Poznań, 21 marca 2003 r., wyd. w Poznaniu w 2003 r.;
- Logistyka. Perspektywy u progu Wspólnej Europy. Materiały II Konferencji Naukowej "Nowoczesne Tendencje w Logistyce"., wyd. w Bielsku-Białej w 2004 r.
- Najlepsze praktyki w logistyce. Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS 2006. Materiały konferencyjne. Poznań, 10-12 maja 2006., wyd. w Poznaniu w 2006 r.
- Rola centrów logistycznych w rozwoju gospodarczym i przestrzennym kraju, red. T. Markowski, wyd. w Warszawie w 2006 r.
- Studia nad transportem i logistyką, red. D. Rucińska, wyd. w Gdańsku w 2003 r.