logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: projekt dyplomowy inż - chłodnia,mroźnia

projekt dyplomowy inż - chłodnia,mroźnia 6 miesiąc 1 tydzień temu #9407

  • JolMoniJust
  • JolMoniJust Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Dzień dobry, piszemy pracę dyplomową inżynierską w postaci projektu,zespół trzyosobowy. Temat wybrany, zaakceptowany przez promotora "Reorganizacja powierzchni magazynowej w przedsiębiorstwie XYZ". Może wydawać się banalny, ale dotyczy magazynu specjalnego - mroźni i chłodni, do tego przechowywany asortyment również specyficzny, ryby. Pierwotny temat to był "Restrukturyzacja procesu magazynowego.....", jednakże ostatecznie nie otrzymałyśmy zgody na dostęp do danych przedsiębiorstwa, brak wizyty studyjnej i dłuższej obserwacji. Musiałyśmy zrezygnować z części zaplanowanych metod badawczych oraz badaniu samego procesu. Wiedzę jaką posiadamy to tylko to,ze jedna z nas pracowała w tamtym miejscu. Mamy zbyt mało czasu aby całkowicie zmienić firmę i temat pracy.
Poszukujemy jakiejś podpowiedzi na temat literatury o mroźniach,chłodniach, jakiejś osoby, która może coś na ten temat powiedzieć oraz studium przypadku. Problem badawczy to niewykorzystanie posiadanych magazynów w pełni, zbyt duża chłodnia, która jest niemal pusta i brak miejsca w mroźni, co doprowadza do korzystania z chłodni zewnętrznych.
Za wszelkie podpowiedzi będziemy wdzięczne :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

projekt dyplomowy inż - chłodnia,mroźnia 6 miesiąc 14 godzin temu #9431

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3383
  • Otrzymane podziękowania: 165
  • Oklaski: 144
Witam,

rozumiem, że chodzi raczej o korzystanie z mroźni zewnętrznych? Skoro chłodnia jest zbyt duża, a w mroźni brakuje miejsca?
Myślę, że nie ma za wiele literatury na ten temat, ale z pewnością warto przejrzeć artykuły indeksowane przez Google Scholar.

Warto też zajrzeć np. do czasopisma "Chłodnictwo & Klimatyzacja".

Życzę powodzenia i pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): JolMoniJust

projekt dyplomowy inż - chłodnia,mroźnia 6 miesiąc 14 godzin temu #9434

  • JolMoniJust
  • JolMoniJust Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Dziękuję za odpowiedź. W tej pracy bardziej chodzi o zmniejszenie korzystania z usług chłodni zewnętrznych. Cały magazyn składa się z mroźni i chłodni. Brak miejsc do składowania, ale to z powodu źle wykorzystywanej powierzchni magazynowej, nieodpowiednie regały do specyfiki asortymentu, zbyt duża chłodnia, nieadekwatna do potrzeb. Już mamy pomysły na rozwiązania :)
Ale mam pytanie, może wie Pan, jakiej szerokości powinien być korytarz manewrowy dla wózka widłowego w regałach przesuwnych? Szukam, ale mam problem ze znalezieniem konkretnej odpowiedzi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

projekt dyplomowy inż - chłodnia,mroźnia 6 miesiąc 14 godzin temu #9435

  • JolMoniJust
  • JolMoniJust Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
i znalazłam właśnie :) od 3 do 4 m przy wózkach klasycznych
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

projekt dyplomowy inż - chłodnia,mroźnia 6 miesiąc 12 godzin temu #9436

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3383
  • Otrzymane podziękowania: 165
  • Oklaski: 144
Witam,
szerokość korytarza manewrowego dla wózka widłowego w regałach powinna być uzależniona od wysokości tychże regałów. Im niższe regały, tym szerokość korytarza powinna być większa. Zazwyczaj przyjmuje się od 3,1 do 3,6 m.

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): JolMoniJust
Czas generowania strony: 0.128 s.

Z ostatniej chwili

  • 1
  • 2
  • 3

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podnoszą poziom bezpieczeństwa na przejazdach…

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podnoszą poziom bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych

#SzlabanNaRyzyko - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. od 2005 r. prowadzą Kampanię "Bezpieczny Przejazd -...

ROHLIG SUUS Logistics otwiera centrum w Panattoni Park Wrocław IX

ROHLIG SUUS Logistics otwiera centrum w Panattoni Park Wrocław IX

Panattoni Europe, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, otwiera nowe centrum logistyczne ROHLIG SUUS Logistics...

Transport towarów niebezpiecznych z nowymi przepisami

Transport towarów niebezpiecznych z nowymi przepisami

Transport towarów niebezpiecznych musi przebiegać z zachowaniem wielu rygorystycznych wymogów. Najważniejszym dokumentem regulującym przepisy, których...

Ogłoszenia

Brak aktywnych ogłoszeń.

Statystyki forum

  • Łącznie użytkowników: 15.07k
  • Najnowszy użytkownik: mates
  • Łącznie postów: 8417
  • Łącznie wątków: 3183
  • Łącznie Sekcji: 2
  • Łącznie Kategorii: 12
  • Otwartych Dzisiaj: 0
  • Otwartych Wczoraj: 1
  • Odpowiedzi Dzisiaj: 0
  • Odpowiedzi Wczoraj: 1

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Zapisz się do newslettera

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj