W rozwoju logistyki coraz to częściej wskazuje się związki pomiędzy zarządzaniem, jakością oraz logistyką. Zważywszy na szeroki zakres oddziaływania, jakości na logistykę przedsiębiorstw, ważnym jest aby zapoznać się z możliwościami oraz dotychczasowymi osiągnięciami. Prawidłowy oraz spójny pomiar jakości, ułatwia skoncentrowanie się na popełnianych błędach, a zarazem pozwala na wskazanie mocnych stron. Przedsiębiorstwo w pewnym momencie rozwoju napotyka pewien poziom jakości, którego nie jest w stanie zdobyć. Należy się zastanowić w takim czy problem nie leży po stronie pomiaru a nie samego wyniku. Skupiając się tylko na wyniku, firmy popełniają błąd zaniedbując role jaką pełni pomiar. Prostym rozwiązaniem, jest dochodzenie do odpowiednich wyników, zakłamując metody pomiaru, lecz jaki w tym jest sens posiadania dobrego wyniku, który nie odpowiada rzeczywistości. W pracy przeprowadzono analizę literaturową, zbadano istniejące w przedsiębiorstwie wskaźniki oraz zaproponowano usprawnienia w pomiarze jakości.
Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej”
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.