A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Analiza porównawcza instrumentów pomiaru wartości klienta w działalności przedsiębiorstw logistycznych

Autor: Januszewski Filip
Źródło: LogForum 2011 nr 4, artykuł 2
Rok wydania: 2011
Streszczenie:

Następujące, najczęściej stosowane metody pomiaru wartości klienta zostały wybrane, opisane oraz ocenione z punktu widzeniu ich przydatności: różnego rodzaju analizy portfelowe (dwustopniowa, trzystopniowa, macierz 9-polowa, itd.), wielowymiarowa analiza klientów, analiza rentowności klientów, model PCV, metoda ABC, metoda RFM oraz CLV.

Słowa kluczowe: wartość klienta, rentowność klienta, wartość życiowa klienta (customer lifetime value), portfel klientów
Located in: Publikacja
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.