A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Epoka - CRM

Wykonawca: Instytut Logistyki i Magazynowania
Przeznaczenie:

 EPOKA.CRM jest narzędziem usprawniającym zarządzanie relacjami z klientami:
• gromadzi w jednym miejscu wiedzę o całokształcie kontaktów z poszczególnymi klientami,
• umożliwia dostęp do zgromadzonej wiedzy jednocześnie wielu pracownikom,
• ułatwia kontakt z klientem,
• ogranicza liczbę pomyłek.

Każdy z uczestników GS1 Polska w bazie EPOKA.CRM jest jednoznacznie identyfikowany, a wszelkie kontakty zostają odnotowane tworząc tym samym historię współpracy.
EPOKA.CRM to narzędzie, którego podstawowym zadaniem jest gromadzenie i zarządzanie danymi firm oraz przydzielanie i administrowanie numerami identyfikacyjnymi lub innymi formami współpracy. Aplikacja obsługuje także funkcje księgowe - wystawianie faktur proform, VAT, faktury korekty oraz umożliwia tworzenie duplikatów do nich. Dla większej liczby zdefiniowanych przelewów system pozwala na grupowe wystawianie faktur. Istnieje pełna integracja EPOKI.CRM z systemem Xpertis, m.in. następuje jednoznaczna identyfikacja płatnika Xpertis z firmą z EPOKA.CRM, automatyczne przesyłanie do systemu Xpertis informacji o dokumentach sprzedażowych oraz synchronizacja danych dla zapłaconej faktury terminowej.
Baza umożliwia definiowanie wielokryterialnych zapytań dla poszczególnych części systemu. Pozwala dokonywać akcji grupowych dla wybranych elementów np. dopisanie kontaktu, stworzenie korespondencji seryjnej, drukowanie etykiet adresowych, czy zmiana statusu firmy. To także narzędzie do budowy statystyk i generowania zestawień zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, np. zestawienie przychodów i każdorazowo pozwala na eksport wyników do pliku MS Excel.
Jednym z istotnych narzędzi w bazie EPOKA.CRM jest moduł służący do obsługi wniosków i rocznych informacji wpływających z Elektronicznej Platformy Obsługi Klienta, a także do bieżącej komunikacji z klientami.

W aplikacji EPOKA.CRM wyróżnić można następujące obszary:
• Moduł obsługi firm
• Zarządzanie danymi firmy
• Historia kontaktów z firmą / historia korespondencji
• Osoby odpowiedzialne za współpracę (dane teleadresowe, zakres odpowiedzialności)
• Zarządzanie przydziałem numerów - nadawanie numerów identyfikacyjnych GS1
• Fakturowanie
• Moduł pełnego zarządzania fakturami (wystawianie, korekty itp.)
• Subkonta
• Współpraca z Xpertis
• Ewidencja danych statystycznych / zestawienia statystyczne firmy
• Moduł utrzymania
• Administracja fakturami
• Administracja numerami
• Moduł wyborów
• Zaawansowane wyszukiwanie dla poszczególnych części systemu
• Akcje na wynikach wyborów
• Moduł zarządzania parametrami
• Zarządzanie słownikiem branż
• Zarządzanie słownikiem typów kontaktów
• Zarządzanie słownikiem typów współpracy
• Zarządzanie słownikiem zakresów opłat
• Moduł współpracy z EPOKA GS1 Online
• Roczne informacje
• Wnioski
• Statystyka MojeGS1

Funkcjonalność: CRM
Wdrożenie: TAK
2013

Wdrożenie w Instytucie Logistyki i Magazynowania. EPOKA.CRM jest projektem wewnętrznym, dostępnym jedynie z poziomu sieci i domeny ILiM.

Wersja edukacyjna: NIE
Słowa kluczowe: CRM, zarządzanie, zarządzanie relacjami z klientem, narzędzia informatyczne, kody kreskowe, AI, automatyczna identyfikacja
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.