A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Sprzedaż w Internecie

Certyfikat: TAK
Model: asynchroniczny
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: Poznań
Wydawnictwo / Instytucja sprawcza: Instytut Logistyki i Magazynowania
Zakres szkolenia:

Kurs pozwala zrozumieć procesy dokonywania sprzedaży przez Internet. Przybliża techniki obsługi klienta przez Internet, w tym: zdobywanie klienta i zawieranie korzystnych transakcji handlowych jest podpowiedzią jak zidentyfikować szanse i zagrożenia sprzedaży przez Internet.

Zawartość:
- podstawy handlu elektronicznego
- standardy obsługi e-klienta
- omówienie trendów w sprzedaży on-line
- nowoczesne sposoby prowadzenia biznesu w Internecie
- narzędzia elektronicznego handlu

Szkolenie jest przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing i promocję przedsiębiorstwa.

Koszt: 400 zł
Czas trwania kursu: 20 h
Słowa kluczowe: handel, e-gospodarka, elektroniczna gospodarka, B2C, obsługa klienta
Located in: Szkolenie
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.