A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Uwarunkowania oraz badanie satysfakcji klientów dokonujących zakupów w sieciach handlowych

Wykonawca: Wyższa Szkoła Logistyki z siedzibą w Poznaniu
Program/Priorytet: MNiSW
Rodzaj: praca badawcza realiz. w ramach dział.statutowej
Czas realizacji badania: 2008, 2009
Główny cel badania:

Zdiagnozowanie poziomu satysfakcji oraz lojalności nabywców w sieciach handlowych; analiza czynników wpływających na satysfakcję oraz lojalność klientów z każdej sieci.

Opis:

W projekcie za główny cel postawiono opracowanie koncepcji badań diagnozujących poziom postrzeganej jakości usług handlowych oferowanych w sieciach handlowych. Istotnym etapem realizacji projektu były szerokie studia literaturowe obejmujące przede wszystkim problematykę kształtowania jakości usługi, jak również badania ankietowe przeprowadzone w sieciach hipermarketów funkcjonujących na terenie Polski.

Słowa kluczowe: sieci handlowe, satysfakcja klienta, przewaga konkurencyjna
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.