Opracowanie rozwiązania, które umożliwi lepsze dopasowanie (czasowe i przestrzenne) infrastruktury miejskiej do potrzeb jej użytkowników.
Wyniki uzyskanych badań empirycznych w połączeniu z analizą dostępnych danych statystycznych pozwoliły na oszacowanie oraz przedstawienie w formie graficznej wielkości oraz kierunków przepływów pomiędzy badanymi obszarami podmiejskimi oraz centrum aglomeracji. Ponadto podjęta została próba skwantyfikowania obciążenia infrastruktury transportowej spowodowanego przepływami ludnościowymi z badanych obszarów podmiejskich. Wnioski umożliwiają wskazanie czynników warunkujących niedopasowanie popytu i podaży w kontekście dostępności infrastruktury transportowej oraz możliwości przeciwdziałania takiemu zjawisku, celem lepszego zarządzania miastem na przykład podczas imprez o charakterze masowym.
Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej”
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.