A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

ECOTALE - External Costs of Transport and Land Equalization

Wykonawca projektu:

Koordynator: Alma Mater Studiorum - Università di Bologna (Włochy).
Partnerzy: Emilia-Romagna Region (Włochy), Aalto University, Land Use Planning and Urban Studies Group (Szwecja), Institute for Urban Planning and Development of Paris Ile-de-France Region (Francja), Mancomunitat de la Ribera Alta (Hiszpania),
Thessaloniki Public Transport Authority (Grecja), Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu (Polska), Miasto Poznań (Polska), Central Transdanubian Nonprofit Company (Węgry).

Zasięg terytorialny: międzynarodowy
Źródło finansowania: European Regional Development Fund (ERDF), INTERREG IVC programme.
Wartość projektu: 1 543 662 EUR
Czas realizacji projektu: 2012, 2013, 2014
Główny cel projektu:

Wykorzysta­nie doświadczeń europejskich, dotyczą­cych estymacji kosztów środowiskowych i społecznych przy planowaniu i wdraża­niu projektów internalizacji kosztów transportu.

Opis:

Projekt realizowany od stycznia 2012 do grudnia 2014 r.
Dobre przykłady dzia­łań, dotyczą­cych estymacji kosztów środowiskowych i społecznych przy planowaniu i wdraża­niu projektów internalizacji kosztów transportu, zostaną zidentyfikowane a następnie udostępnione do możliwego wdrożenia przez wszystkich zainteresowanych. Ponadto, wybrane praktyki i wytyczne do ich planowania zostaną przetestowane w mia­stach partnerów projektu.
Wynikiem projektu ECOTALE będzie przewodnik po dobrych praktykach projek­tów internalizacji kosztów zewnętrznych transportu. Dokument ten będzie opisywał najlepsze praktyki oraz obejmie wytyczne, wskazówki dla ich szczegółowego plano­wania i wdrażania, w tym szczegóły doty­czące szacowania kosztów zewnętrznych.

Słowa kluczowe: projekty EU, transport, koszty, koszty transportu, zrównoważony rozwój, dobre praktyki
Located in: Projekt EU
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.