A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Jak obniżyć koszty i poprawić jakość obsługi klienta - czyli dlaczego warto rozmawiać o jakości kodów kreskowych

Autor: Kupisz Dominik
Źródło: Logistyka 2013 nr 2, s. 63
Rok wydania: 2013
Streszczenie:

Artykuł dotyczy, prowadzonego przez organizację GS1 Polska, Programu Poprawy Jakości Kodów Kreskowych (PPJKK). Projekt adresowany jest głównie do sieci handlowych i pozwala, w krótkim okresie czasu, ograniczyć straty powstałe w całym łańcuchu logistycznym, wynikające z błędnego oznakowania kodami kreskowymi produktów.

Słowa kluczowe: kody kreskowe, jakość, AI, automatyczna identyfikacja, koszty, obsługa klienta, straty, łańcuchy dostaw
Located in: Publikacja
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.