A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Wykorzystanie planowania sprzedaży i operacji w małych i średnich przedsiębiorstwach

Autor: Adamczak Michał, Domański Roman, Cyplik Piotr
Źródło: LogForum 2013 nr 1, artykuł 2
Rok wydania: 2013
Streszczenie:

Wzrost konkurencyjności na rynku, oczekiwania klientów związane ze skróceniem czasu realizacji zamówienia oraz obniżanie ceny produktów i usług, wymagają od przedsiębiorstw poprawy efektywności procesów wewnętrznych. Jednym ze sposobów realizacji tego postulatu jest integracja procesów planowania. Metodą realizacji idei integracji procesów planowania jest SOP (Sales and Operations Planning). Przeprowadzone badania pozwoliły na identyfikację sposobów realizacji procesu planowania sprzedaży i operacji w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Słowa kluczowe: plan sprzedaży i operacji, integracja procesów planowania, małe i średnie przedsiębiorstwa
Located in: Publikacja
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.