A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Marketing in the activities of logistics service providers - selected direct survey results

Autor: Świtała Marcin
Źródło: Journal of Economics & Management 2013 nr 12, s. 97-110
Rok wydania: 2013
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Miejsce wydania: Katowice
ISBN: 1732-1948
Streszczenie:

Głównym celem opracowania jest próba oceny wybranych aspektów działalności marketingowej usługodawców logistycznych. W badaniu skoncentrowano się na określeniu: miejsca marketingu w strukturze organizacyjnej, sposobu organizacji służb marketingowych, stosunku respondentów do badań rynku oraz udziału nakładów ponoszonych na marketing w wydatkach ogółem. Podjęty problem badawczy zrealizowano na podstawie badań bezpośrednich, które przeprowadzono przy wykorzystaniu ankiety elektronicznej w trybie online. W badaniu uczestniczyło 107 podmiotów reprezentujących branżę TSL.

Słowa kluczowe: marketing, usługodawcy logistyczni, branża TSL
Located in: Publikacja
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.