A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Targi jako element strategii marketingowej przedsiębiorstw transportowych i logistycznych

Autor: Świtała Marcin
Źródło: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2011 nr 235, s. 301-312
Rok wydania: 2011
Streszczenie:

Głównym celem artykułu jest podkreślenie znaczenia targów w marketingowej działalności przedsiębiorstw transportowych i logistycznych. Każdego roku w Europie organizowanych jest kilkadziesiąt imprez związanych z transportem i logistyką. Przeprowadzone badania potwierdzają ich popularność na rynku usług TSL. Obecnie targi stały się miejscem prezentacji innowacji logistycznych oraz istotną determinantą kształtującą przyszłe zachowania podmiotów rynkowych.

Słowa kluczowe: targi, marketing wystawienniczy, sektor usług TSL
Located in: Publikacja
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.