A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Rozwój współpracy instytutu badawczego z przedsiębiorstwami w kontekście komunikacji marketingowej

Autor: Niemczyk Aleksander
Źródło: Marketing i Rynek 2014 nr 3, s. 331-356 (płyta CD)
Rok wydania: 2014
Streszczenie:

Celem referatu jest zaprezentowanie wyników bieżących badań skuteczności praktycznych rozwiązań stosowanych w komunikacji marketingowej Instytutu Logistyki i Magazynowania, prowadzących do rozwoju współpracy z przedsiębiorstwami.
  Wynikiem zarządzania jest wielokanałowe dotarcie z odpowiednią informacją do konkretnych grup klientów. E-marketing instytucji naukowo-badawczej jest realizowany przede wszystkim poprzez strony internetowe, portale internetowe, social media.
  Do badania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej stosowane są narzędzia analityczne i badawcze w marketingu instytucji naukowych i badawczych, m.in.: Google Analytics, SeoStat, Salesmanago, ekwiwalent reklamowy oraz szereg raportów. Kierownicy linii produktowych i produktów są pracownikami o wysokich i często unikalnych kompetencjach. Prowadzone prace badawcze w połączeniu z bezpośrednimi kontaktami z przedsiębiorstwami owocują ciągłym doskonaleniem świadczonych usług i generowaniem innowacyjnych produktów.

Referat pochodzi z IV Europejskiego Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych.

Słowa kluczowe: nauka, instytuty badawcze, marketing,komunikacja marketingowa, zarządzanie przedsiębiorstwem
Located in: Publikacja
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.