A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Ocena jakości usług transportowych wg metody Servqual

Autor: Stajniak Maciej
Źródło: Gospodarka Materiałowa & Logistyka 2014 nr 5 (dodatek CD "Komplementarność logistyki cywilnej z logistyką wojskową. Teoria i praktyka", s. 558-562 )
Rok wydania: 2014
Streszczenie:

Efektywne i właściwe zarządzanie jakością usług transportowych jest dzisiaj możliwe jedynie przy szerokim wykorzystaniu najnowszych standardów jakościowych, których rola w niekwestionowany sposób z każdym dniem staje się coraz ważniejsza.
   Z pomocą menedżerom przychodzi technika z całą paletą nowoczesnych narzędzi. Trzeba pamiętać jednak o tym, by wykorzystywać je z myślą o całej macierzy współzależności, by likwidując jedno zagrożenie, nie spotęgować drugiego. Artykuł prezentuje możliwości wykorzystania jakościowej oceny usług transportowych metodą SERVQUAL.
 Referat pochodzi z VI Międzynarodowej Konferencji Naukowej Logistyki Stosowanej "Komplementarność logistyki cywilnej z logistyką wojskową. Teoria i praktyka"

Słowa kluczowe: usługi transportow, transport, metoda Servqual, jakość
Located in: Publikacja
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.