A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Zarządzanie identyfikowalnością w branży kosmetycznej - opis przypadku

Autor: Sokołowski Grzegorz
Źródło: Logistyka 2016 nr 5, s. 48-49
Rok wydania: 2016
Streszczenie:

W drugiej połowie 2015 roku firma LARA Edyta Pawluśkiewicz, będąca właścicielem marki Seboradin, uzyskała dofinansowanie na realizację Bonu na Innowacje. Bon dotyczył ulepszenia procesu produkcyjnego firmy poprzez zastosowanie innowacyjnej identyfikacji produktów, a realizację projektu wsparł Instytut Logistyki i Magazynowania. Celem projektu było przede wszystkim opracowanie koncepcji zarządzania identyfikowalnością od produkcji aż po dystrybucję wyrobów gotowych, przy uwzględnieniu zastosowania standardów GS1 i automatycznej identyfikacji.

Słowa kluczowe: identyfikowalność, AI, automatyczna identyfikacja, standardy GS1
Located in: Publikacja
Powered by Sigsiu.NET

Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.