logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
UPS i Izba Gospodarki Elektronicznej ogłosiły nową współpracę, której celem jest wsparcie polskich przedsiębiorców w ich rozwoju na rynku e-commerce. Partnerstwo obejmuje publikację poradnika poświęconego zagadnieniom branży e-commerce, a także serię warsztatów dla firm, które stawiają pierwsze kroki w e-commerce w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej.
Czytaj więcej... 0
Młodzi konsumenci coraz bardziej oczekują interakcji ze swoimi ulubionymi markami w internecie. Przedsiębiorcy, chcący osiągnąć w najbliższych latach sukces na rynku dóbr luksusowych, muszą skoncentrować się na cyfrowych platformach sprzedaży, otwierając się na nowe rynki.
Czytaj więcej... 0
W minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2017 roku. Również w Polsce liczba zarejestrowanych domen .EU zmniejszyła się, choć w minimalnym stopniu (o 1.2 proc.). Wzrosty zanotowano tylko w 5 krajach: Irlandii, Norwegii, Portugali, Rumunii oraz na Cyprze - wynika z niedawno opublikowanego raportu organizacji EURid, który zarządza europejską domeną.
Czytaj więcej... 0
Parcel Unit w Siechnicach pod Wrocławiem to nowa jednostka logistyczna IKEA, która zapewni realizację małych zamówień składanych przez stronę internetową, w sklepie lub przez telefon. Są one wysyłane bezpośrednio do klientów w całej Polsce w cenie 15 złotych za paczkę do 30 kg.
Czytaj więcej... 0
Polski rynek sprzedaży internetowej cieszy się bardzo dużą popularnością. Według badań "E-commerce w Polsce 2018" Gemiusa, już 54% internautów regularnie kupuje w polskich e-sklepach, a 23% z nich korzysta z zagranicznych portali zakupowych. Sytuacja wygląda inaczej w przypadku kosztownego sprzętu, takiego jak np. samochody czy pojazdy użytkowe. Pomimo dużego europejskiego rynku wtórnego, polscy nabywcy z reguły kupują krajowe urządzenia, które często są bardziej wyeksploatowane i niekoniecznie tańsze.
Czytaj więcej... 0
W placówkach Poczty Polskiej z karty płatniczej najchętniej korzystają mieszkańcy Katowic, Poznania i Warszawy. Wśród najpopularniejszych usług opłacanych bezgotówkowo najczęściej wybierają usługi pocztowe, w tym opłatę za znaczki pocztowe - takie wnioski wynikają z "Badania preferencji płatniczych klientów placówek pocztowych".
Czytaj więcej... 0
Interaktywne lustra, nowatorskie koszyki - tak tradycyjni sprzedawcy walczą o klienta, który coraz chętniej robi zakupy w sieci, a co za tym idzie, rzadziej odwiedza salony sprzedaży. Sklepy internetowe nie pozostają dłużne, wprowadzając kolejne udogodnienia i usługi. Na handlowym wyścigu zbrojeń najbardziej zyskują dopieszczeni jak nigdy wcześniej klienci.
Czytaj więcej... 0
Jednym z celów DHL Express jest upraszczanie handlu międzynarodowego, dlatego firma wdrożyła kolejną innowację dla wszystkich importerów. Celem nowego systemu jest usprawnienie i przyspieszenie procesu rozliczania opłat za należności celno-podatkowe.
Czytaj więcej... 0
Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć. Oczekują już nie tylko tanich i dobrych produktów, ale także niskich kosztów wysyłki, darmowych zwrotów oraz perfekcyjnej organizacji sklepu, dzięki której cały proces zakupowy przebiegnie błyskawicznie.
Czytaj więcej... 0
Jeden z największych polskich operatorów logistycznych, ROHLIG SUUS Logistics, postanowił sprawdzić nawyki i zachowania Polaków kupujących duży sprzęt AGD przez internet. Przedstawione dane wskazują, że kupujemy coraz więcej droższego sprzętu. W porównaniu do ubiegłego roku średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła o ponad 100 zł. I choć z roku na rok wydajemy w internecie coraz więcej, to wciąż znaczna część klientów jest przywiązana do płacenia za zakupy… gotówką.
Czytaj więcej... 0

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj