Biznes internetowy zmierza w kierunku coraz większej personalizacji. Jednak nie oznacza ona wyłącznie imiennego e-mailingu. Polskie firmy mają już do dyspozycji innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach m.in.: Web Push-e, segmentację predykcyjną, inteligentne rekomendacje czy testy A/B dla planowanych personalizacji. Które z nich wybrać, aby najskuteczniej pomogły zrealizować wybrane cele biznesowe?
34% dużych przedsiębiorstw w naszym kraju korzysta już z rozwiązań chmurowych - wynika z badań zrealizowanych przez Ipsos na zlecenie Intela. Największą popularnością cieszą się usługi chmury prywatnej.
Etykiety
Bezterminowy i bezpłatny dostęp do Internetu poprzez sieć WiFi, wypełnianie białych plam na mapie cyfrowej Polski i możliwość kontaktu on-line z usługami administracji publicznej dla klientów - takie są główne korzyści projektu darmowego WiFi, który właśnie został udostępniony przez Pocztę Polską w ponad 850 placówkach pocztowych.
Etykiety
ROHLIG SUUS Logistics intensyfikuje działania informacyjno-promocyjne dla branży e-commerce. Kampania jest elementem szerszej strategii operatora, który konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w obsłudze sektora, budując możliwie szeroką i kompleksową ofertę usług.
Omnichannel, m-commerce oraz elastyczność terminu i miejsca dostawy to, zdaniem ekspertów DPD Polska, najważniejsze trendy na rynku sprzedaży elektronicznej w Polsce. Eksperci spodziewają się, że ten kanał powinien osiągnąć na koniec 2016 roku rekordową wartość.
Od czerwca rusza pilotaż akceptacji kart płatniczych w 200 placówkach pocztowych na terenie całej Polski. Finalnie klienci będą mogli zapłacić kartami w 4700 placówkach Poczty już na przełomie lipca i sierpnia 2016 roku.
Rozpoczynając sprzedaż internetową, właściciele e-sklepów stają przed wyborem określonego modelu obsługi logistycznej, który ma na celu zapewnienie sprawnej i skutecznej dostawy na bazie jasno określonej roli i odpowiedzialności operatora logistycznego. Przed nastaniem ery e-sklepów, klienci kupowali towary w sklepach stacjonarnych, zamawiając usługę dostawy do domu tzw. home delivery. Aktualnie, przy zakupach on-line mówimy o dostawach e-commerce.
Z badania przeprowadzonego w styczniu 2016 roku przez agencję We Are Social wynika, że z Internetu na całym świecie korzysta 3,419 miliarda osób, a 2,307 miliarda posiada przynajmniej jedno konto w serwisie społecznościowym. Jeżeli zaś chodzi o nasz rodzimy rynek, to już 26 milionów Polaków (67% całkowitej populacji) eksploatuje zasoby globalnej sieci, z czego 14 milionów ma aktywne konto w serwisie Facebook.
W marcu tego roku, Toyota Material Handling Polska uruchomiła sklep internetowy pod adresem shop.toyota-forklifts.pl. Na stronie można znaleźć szeroki wybór ręcznych i elektrycznych wózków paletowych oraz wynajem i usługi serwisowe wózków widłowych.
Jakie szanse i wyzwania stoją przed polską branżą e-commerce w 2016 roku? Czy i jak podatek obrotowy wpłynie na kondycję e-sklepów? Jak zmniejszać koszty i zwiększać zyski? Jak duże znaczenie ma logistyka i bezpieczeństwo platform zakupowych e-commerce? Podczas debaty eksperckiej czołowi gracze rynku e-commerce w Polsce dyskutowali o tematach, które w tym roku rozpalać będą branżę.
Ostatnio na forum
-
-
- Zakupy zadanie
- W Forum logistyka / Rozwiązania problemów
- 17 godzin 5 minut temu
-
-
-
- Praca magisterska - poszukiwanie materiałów AGV
- W Forum logistyka / Poszukiwane materiały
- 17 godzin 9 minut temu
-
-
-
- Wybór tematu pracy inżynierskiej.
- W Forum logistyka / Giełda magisterska
- 17 godzin 13 minut temu
-
-
-
- Praca inżynierska - centra dystrybucji
- W Forum logistyka / Giełda magisterska
- 22 godzin 59 minut temu
-
-
-
- Carsharing i carpooling praca licencjacka
- W Forum logistyka / Giełda magisterska
- 1 dzień 9 godzin temu
-
-
-
- Praca dyplomowa - incoterms
- W Forum logistyka / Giełda magisterska
- 2 dni 7 godzin temu
-
Konferencje i warsztaty
Ogłoszenia
Brak aktywnych ogłoszeń.