logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
Duże budżety reklamowe czy atrakcyjne rabaty i promocje, nie zawsze powodują dokonanie zakupu przez internautę. Jak pokazują najnowsze badania, tylko trzech na stu odwiedzających e-sklep staje się jego klientem. Jakie działania w ramach Full Funnel skutecznie prowadzą potencjalnego nabywcę przez kolejne etapy ścieżki zakupowej i zmieniają go w lojalnego klienta, a nawet ambasadora marki?
Czytaj więcej... 0
Poczta Polska wystartowała z platformą usług hostingowych, kreacją stron www i e-pakietem Office 365. Nowa platforma efirma.poczta-polska.pl  to efekt współpracy ze spółką home.pl, największym dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Czytaj więcej... 0
Choć wszystkie udogodnienia związane z Internetem rzeczy (IoT) i zautomatyzowanym domem mają w zamyśle ułatwić codzienne życie, niewłaściwie chronione i niekontrolowane sprzęty mogą przyczynić się do wielu wirtualnych (i nie tylko!) włamań.
Czytaj więcej... 0
Nie ma wątpliwości, że jedną z najważniejszych decyzji towarzyszących budowie centrum danych jest wybór lokalizacji. Dostęp do sieci i koszty energii elektrycznej, łączność, bezpieczeństwo, warunki pogodowe i topograficzne, to najważniejsze czynniki. Dlaczego w takim razie ktokolwiek chciałby budować centrum danych w opuszczonej kopalni węgla, głęboko we wnętrzu góry lub na środku pustyni?
Czytaj więcej... 0
Wartość rynku handlu internetowego w Polsce wzrośnie w tym roku do blisko 36 mld zł, w ciągu najbliższych 5 lat podwoi się, a liczba e-sklepów w 2016 r. wzrośnie o 7 proc. - prognozują eksperci Sociomantic Labs. Które innowacyjne działania, nowe technologie i trendy będą miały największy wpływ na wzrost rynku e-commerce w Polsce, jak i poszczególne e-biznesy, w ciągu najbliższych lat?
Czytaj więcej... 0
  • poniedziałek, 11 styczeń 2016 07:30
  • Kategoria: E-gospodarka
8 grudnia 2015 roku Rada Europy poinformowała o uzgodnionych przez rządy państw UE nowych unijnych przepisach odnoszących się do cyberbezpieczeństwa. Eksperci Trend Micro wyjaśniają, jakie skutki będzie miała dyrektywa w codziennym życiu internautów.
Czytaj więcej... 0
Poczta Polska przygląda się przełomowym wydarzeniom na rynku handlu internetowego. Jakie trendy będą dominowały w handlu internetowym w najbliższym czasie? – Poczta Polska jest silnym partnerem branży e-commerce w Polsce i w związku z tym trzymamy rękę na pulsie. Chcemy wiedzieć, co jest ważne dla handlu internetowego i co nas czeka w przyszłości. Warto przyglądać się też rozwiązaniom, które są nowinkami na Zachodzie, bo niedługo powinny zawitać również do Polski – mówi Sławomir Żurawski, Dyrektor Zarządzający Sprzedażą w Poczcie Polskiej.
Czytaj więcej... 0
40 procent amerykańskich przedsiębiorstw w ciągu najbliższych 2 lat planuje wykorzystać internet rzeczy, aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów. W Polsce do 2018 roku wartość tego rodzaju rozwiązań będzie warta ponad 12 mld złotych. Czym jest Internet of Things i jak bardzo zrewolucjonizuje firmy oraz sposób ich działania?
Czytaj więcej... 0
54 proc. internautów kupuje w sieci, kierując się głównie ceną, wygodą i łatwym dostępem do ofert różnych sklepów. Choć okazuje się, że jakość obsługi ma znaczenie zaledwie dla 18 proc. z nich, zignorowanie tej grupy może okazać się sprzedażowym strzałem w kolano. W dobie pokolenia Y, dokonujących się rewolucji technologiczno-mobilnych, wdrożenie w e-sklepie obsługi na poziomie marketingu 3.0 jest szansą na szybkie zdobycie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj więcej... 0
Intel, Cisco i Deutsche Telekom połączyły siły, by wspierać rozwój start-upów.
Czytaj więcej... 0

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj