Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

W Krakowie pojawił się autonomiczny tramwaj - bez obsługi motorniczego

Nocą, z 27 na 28 stycznia, na ulice Krakowa wyjechał pierwszy w Polsce tramwaj autonomiczny, w którym nie było motorniczego. O ruszaniu z przystanku, prędkości, otwieraniu drzwi czy włączeniu dzwonka decydował komputer. Jazdę tramwaju, z przystanku Muzeum Narodowe do Cichego Kącika, uruchomił prezydent Krakowa Jacek Majchrowski. 

PEKAES przewodnikiem w drodze do Wielkiej Brytanii

Brexit - co warto wiedzieć?

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym Wielka Brytania planuje opuścić Unię Europejską. Kluczowe pytania, jakie obecnie najczęściej się pojawiają to: w jakim stopniu zmiana ta wpłynie na działalność firm, które prowadziły i nadal prowadzą interesy w Wielkiej Brytanii? A także jaki jest obecny status w sprawie Brexitu? PEKAES, czołowy operator logistyczny przygotował na stronie www.pekaes.pl kompendium wiedzy dotyczące Brexitu dla firm i podpowiada, jak dobrze przygotować się do nadchodzących przemian.

C.H. Robinson Labs - nowy inkubator innowacji technologicznych w łańcuchu dostaw

W nowym inkubatorze innowacji C.H. Robinson będą opracowywane, testowane i skalowane nowatorskie koncepcje w zakresie logistyki i łańcucha dostaw, które będzie można wykorzystać w praktycznych rozwiązaniach dla klientów firmy i przewoźników. Inkubator będzie działać w biurach w: Minneapolis, Chicago, Dolinie Krzemowej i Warszawie.

Europejskie Centrum Logistyki i Rozwoju ILS w Zakroczymiu zwiększa swoją powierzchnię

Kończy się właśnie budowa piątej hali Europejskiego Centrum Logistyki i Rozwoju ILS w Zakroczymiu. Na początku roku zostanie oddana do użytku nowa część obiektu o powierzchni 22 000 m kw. Po zakończeniu inwestycji obszar magazynów w Centrum ILS Zakroczym osiągnie 67 000 m kw., czyli wielkość porównywalną do powierzchni 9 boisk piłkarskich.

Jak przygotować się na pakiet mobilności?

Do zatwierdzenia pakietu mobilności, czyli nowych niekorzystnych dla polskich przedsiębiorców zmian w prawie transportowym, pozostały dwa główne kroki. Środowisko przewoźników czeka jeszcze na pierwsze czytanie w Radzie UE i drugie czytanie w Parlamencie Europejskim. Jeśli nic niespodziewanego nie wydarzy się w Brukseli, to w pierwszej połowie 2020 roku prace nad unijnymi przepisami dla przewoźników będą zakończone. Jak przygotować się na wejście w życie kłopotliwej dyrektywy?

Subskrybuj to źródło RSS
Strony internetowe