logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Już w drugi poniedziałek stycznia serdecznie zapraszamy Państwa w imieniu Fundacji GS1 Polska do udziału w webinarium pt. "Pierwsze kroki z kodami kreskowymi". Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do firm, które rozpoczynają lub planują wdrożenie rozwiązań opartych o standardy GS1.
Czytaj więcej...
W ostatnich miesiącach sieć Carrefour przeprowadziła setki testów związanych z wdrożeniem rozwiązań opartych na wymianie danych za pomocą GDSN. Wszystkie testy zakończyły się pomyślnie i z końcem września pierwszy dostawca rozpoczął regularną wymianę danych produktowych w sesji elektronicznej. Obecnie kolejni dostawcy Carrefour otrzymują z działu handlowego informację o możliwości dołączenia do GDSN.
Czytaj więcej...
Organizacja GS1 Chiny zarządza jedynym w tym kraju certyfikowanym katalogiem elektronicznym GDSN. Dzięki współpracy GS1 Chiny z Alibaba Group udało się opisać numerami GTIN (ang. Global Trade Item Number) wszystkie chińskie produkty oferowane za pośrednictwem platform Alibaba. Ponieważ lokalny projekt zakończył się sukcesem, chiński operator internetowych platform sprzedażowych zarekomendował zastosowanie standardów GS1 także sprzedającym za pośrednictwem tych platform globalnym właścicielom marek handlowych.
Czytaj więcej...
  • piątek, 02 wrzesień 2016 09:44
  • Opublikowano w Wieści z GS1
  • Napisane przez
Jeszcze do 15 września sklepy internetowe i producenci (szczególnie z branż: spożywcza, odzież i obuwie oraz ochrona zdrowia) mogą zgłosić się do pilotażowego wdrożenia nowego standardu GS1 SmartSearch. W ramach pilotażu odbędzie się audyt możliwości wdrożenia GS1 SmartSearch (sprawdzenie, czy platforma technologiczna umożliwia jego zastosowanie), a po jego pozytywnym wyniku uczestnicy otrzymają pomoc w przystosowaniu istniejących opisów produktów do formatu GS1 SmartSearch, wsparcie w oznaczeniu wszystkich produktów numerami GTIN lub bezpłatną weryfikację istniejących danych i konsultacje merytoryczne na etapie uzupełniania szablonów stron produktowych uczestnika pilotażu o znaczniki GS1 SmartSearch oraz indeksowania przeprojektowanych stron w wyszukiwarce. W pakiecie znajduje się także oferta śledzenia wyników przez ok. 2-3 miesiące od momentu wdrożenia. Pilotaż połączony będzie z badaniem wpływu zastosowania nowego standardu na poprawę pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce.
Czytaj więcej...
  • czwartek, 11 sierpień 2016 09:20
  • Opublikowano w Wieści z GS1
  • Napisane przez
Brak statystyk o błędach związanych z niewłaściwym podaniem leku w polskich szpitalach nie oznacza, że takie pomyłki mają miejsce bardzo rzadko. Niestety w Polsce nie prowadzi się rejestru wszystkich tego typu zdarzeń, a informacje o nich stają się jawne dopiero w momencie utraty zdrowia lub życia pacjenta.
Czytaj więcej...
Kody kreskowe odgrywają ważną rolę również w sprzedaży on-line i omnichannel. Kluczowa staje się szybka i prawidłowa identyfikacja produktu niezależnie od tego, w jakim kanale komunikacji znajduje się konsument oraz w jaki sposób szuka produktu. Fundacja GS1 Polska przygotowała bezpłatny poradnik dotyczący wdrożenia i wykorzystywania kodów kreskowych w sprzedaży internetowej. Na prawie 40 stronach autorzy poradnika "Kody kreskowe w eCommerce" wyjaśniają zasady stosowania standardów GS1 w Internecie, wyjaśniają budowę numeru GTIN, zasady jego nadawania oraz specyfikę Globalnych Numerów Lokalizacyjnych. Osobny rozdział poświęcono platformie EPOKA/MOJE GS1, która jest odpowiedzią na zapotrzebowanie producentów na proste i intuicyjne rozwiązanie do tworzenia, przechowywania i współdzielenia opisów produktów. Dane znajdujące się na platformie można następnie wykorzystać w aplikacjach mobilnych, na stronach sklepów internetowych lub innych usługach online. Więcej informacji na temat poradnika "Kody kreskowe w eCommerce" oraz odnośnik do bezpłatnej wersji publikacji w formacie PDF można znaleźć na stronie internetowej Fundacji GS1 Polska.
Czytaj więcej...
Uczestników Systemu GS1, którzy za pośrednictwem swoich stron internetowych prezentują lub sprzedają produkty zapraszamy do wzięcia udziału w pilotażowym wdrożeniu nowego standardu GS1 SmartSearch. Pilotaż połączony będzie z badaniem wpływu zastosowania tego standardu na pozycję stron internetowych w wyszukiwarce. Organizatorzy w szczególności poszukują uczestników z branż: spożywczej, odzież i obuwie oraz ochrony zdrowia.
Czytaj więcej...
  • środa, 29 czerwiec 2016 10:32
  • Opublikowano w Wieści z GS1
  • Napisane przez
W przyszłym roku Polska dołączy do światowego projektu, uruchomionego przez Google, w którym firmy prezentujące swoje produkty oraz pliki produktowe w Google Shopping mają obowiązek znakowania numerem GTIN - Globalnym Numerem Jednostki Handlowej (ang. Global Trade Item Number), czyli unikatowym dla każdego produktu numerem kodu kreskowego. Od 14 lutego 2017 r. również polskie firmy, które mają zamiar wprowadzić swoje produkty do Google Shopping będą musiały obowiązkowo oznaczyć je numerem GTIN.
Czytaj więcej...

Z ostatniej chwili

  • 1
  • 2
  • 3

Aluplast wynajmuje powierzchnię w Logicor Poznań

Aluplast wynajmuje powierzchnię w Logicor Poznań

Aluplast podpisał umowę najmu 10 000 m kw. powierzchni magazynowo-przemysłowej w centrum dystrybucyjnym Logicor Poznań...

MAN wozi świąteczną atmosferę

MAN wozi świąteczną atmosferę

 Czerwony ciągnik siodłowy MAN TGX 18.440 BLS 4x2 EfficientLine2 z kolorową naczepą przemierza w styczniu...

North-West Logistic Park w rękach amerykańskiego inwestora

North-West Logistic Park w rękach amerykańskiego inwestora

Amerykański inwestor Exeter Property Group zawarł finalną umowę kupna centrum magazynowo-produkcyjnego North-West Logistic Park w...

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj