logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Dzisiaj, 14 lutego 2017 roku, lider internetowy - firma Google - wprowadziła obowiązek znakowania produktów umieszczonych w Google Adwords oraz Google Shopping numerem GTIN - czyli unikatowym dla każdego produktu numerem kodu kreskowego. Obowiązek dotyczy wszystkich produktów, jakie posiadają numery GTIN nadane przez organizację GS1. 
Czytaj więcej...
Od 14 lutego 2017 roku lider internetowy - firma Google - wprowadza obowiązek znakowania produktów umieszczonych w Google Adwords oraz Google Shopping numerem GTIN - czyli unikatowym dla każdego produktu numerem kodu kreskowego. Obowiązek dotyczy wszystkich produktów, jakie posiadają numery GTIN nadane przez organizację GS1.  E-sklepy, które dotychczas nie wykorzystywały numeru GTIN, będą musiały dostosować strukturę produktów do nowych obowiązków, gdyż produkty, które nie będą posiadały tego popularnego identyfikatora, będą od 14 lutego 2017 roku przez narzędzia Google odrzucane. Z pomocą sklepom internetowym przychodzi organizacja GS1 Polska, która uruchomiła pilotażowy projekt platformy informacji o produktach ProduktyWSieci.gs1.pl. Poprzez platformę można zweryfikować bazy danych sklepów internetowych w kontekście poprawności numeru GTIN i nie bać się problemów z pozycjonowaniem sklepu i jego produktów w Google.
Czytaj więcej...
Ważna informacja dla wszystkich, którzy promują swoje produkty w wyszukiwarce Google. Od 14 lutego lider internetowy wprowadza obowiązek znakowania produktów umieszczonych w Google Adwords oraz Google Shopping numerem GTIN – Globalnym Numerem Jednostki Handlowej (ang. Global Trade Item Number), czyli unikatowym dla każdego produktu numerem kodu kreskowego.Obowiązek dotyczy wszystkich produktów, które posiadają numery GTIN nadane przez właściciela marki. E-sklepy które dotychczas nie wykorzystywały numeru GTIN będą musiały dostosować strukturę opisu produktów do nowych obowiązków gdyż produkty, które nie będą posiadały tego popularnego identyfikatora będą od 14 lutego przez Google odrzucane.
Czytaj więcej...
Już w drugi poniedziałek stycznia serdecznie zapraszamy Państwa w imieniu Fundacji GS1 Polska do udziału w webinarium pt. "Pierwsze kroki z kodami kreskowymi". Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do firm, które rozpoczynają lub planują wdrożenie rozwiązań opartych o standardy GS1.
Czytaj więcej...
W ostatnich miesiącach sieć Carrefour przeprowadziła setki testów związanych z wdrożeniem rozwiązań opartych na wymianie danych za pomocą GDSN. Wszystkie testy zakończyły się pomyślnie i z końcem września pierwszy dostawca rozpoczął regularną wymianę danych produktowych w sesji elektronicznej. Obecnie kolejni dostawcy Carrefour otrzymują z działu handlowego informację o możliwości dołączenia do GDSN.
Czytaj więcej...
Organizacja GS1 Chiny zarządza jedynym w tym kraju certyfikowanym katalogiem elektronicznym GDSN. Dzięki współpracy GS1 Chiny z Alibaba Group udało się opisać numerami GTIN (ang. Global Trade Item Number) wszystkie chińskie produkty oferowane za pośrednictwem platform Alibaba. Ponieważ lokalny projekt zakończył się sukcesem, chiński operator internetowych platform sprzedażowych zarekomendował zastosowanie standardów GS1 także sprzedającym za pośrednictwem tych platform globalnym właścicielom marek handlowych.
Czytaj więcej...
  • piątek, 02 wrzesień 2016 09:44
  • Opublikowano w Wieści z GS1
  • Napisane przez
Jeszcze do 15 września sklepy internetowe i producenci (szczególnie z branż: spożywcza, odzież i obuwie oraz ochrona zdrowia) mogą zgłosić się do pilotażowego wdrożenia nowego standardu GS1 SmartSearch. W ramach pilotażu odbędzie się audyt możliwości wdrożenia GS1 SmartSearch (sprawdzenie, czy platforma technologiczna umożliwia jego zastosowanie), a po jego pozytywnym wyniku uczestnicy otrzymają pomoc w przystosowaniu istniejących opisów produktów do formatu GS1 SmartSearch, wsparcie w oznaczeniu wszystkich produktów numerami GTIN lub bezpłatną weryfikację istniejących danych i konsultacje merytoryczne na etapie uzupełniania szablonów stron produktowych uczestnika pilotażu o znaczniki GS1 SmartSearch oraz indeksowania przeprojektowanych stron w wyszukiwarce. W pakiecie znajduje się także oferta śledzenia wyników przez ok. 2-3 miesiące od momentu wdrożenia. Pilotaż połączony będzie z badaniem wpływu zastosowania nowego standardu na poprawę pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce.
Czytaj więcej...
  • czwartek, 11 sierpień 2016 09:20
  • Opublikowano w Wieści z GS1
  • Napisane przez
Brak statystyk o błędach związanych z niewłaściwym podaniem leku w polskich szpitalach nie oznacza, że takie pomyłki mają miejsce bardzo rzadko. Niestety w Polsce nie prowadzi się rejestru wszystkich tego typu zdarzeń, a informacje o nich stają się jawne dopiero w momencie utraty zdrowia lub życia pacjenta.
Czytaj więcej...

Z ostatniej chwili

  • 1
  • 2
  • 3

PEKAES wzmacnia międzynarodową sieć połączeń

PEKAES wzmacnia międzynarodową sieć połączeń

Operator logistyczny PEKAES wprowadził regularne, bezpośrednie połączenie do Rumunii. Po Czechach, Słowacji i Niemczech to...

DB Schenker nabywa udziały na globalnym rynku internetowym uShip

DB Schenker nabywa udziały na globalnym rynku internetowym uShip

DB Schenker inwestuje miliony w celu wzmocnienia strategicznej współpracy z amerykańską internetową giełdą transportową uShip,...

MAN Trucknology® Days 2017

MAN Trucknology® Days 2017

Od 23 do 25 marca 2017 r. odbędą się w Monachium MAN Trucknology® Days. Na...

Ostatnio na forum

Ogłoszenia

Brak aktywnych ogłoszeń.

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj