logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-

CRM w praktyce. Jak skutecznie wdrożyć system do zarządzania relacjami z klientami?

Rodzaj wydarzenia: szkolenie

Data rozpoczęcia: 2012-11-28

Data zakończenia: 2012-11-28

Miejsce konferencji: Poznań

Organizator: more7 Polska sp. z o.o.

Jak dbać o klienta? Jak przeprowadzić wdrożenie systemu CRM? Dlaczego wdrożenia CRM upadają? Jakie są obowiązki dostawcy i zamawiającego system CRM? Jak korzystać z możliwości systemów CRM, aby inwestycja zwróciła się z nawiązką? Na te i inne pytania będzie można uzyskać odpowiedź podczas drugiej edycji spotkania biznesowego pod hasłem "CRM w praktyce", które odbędzie się w środę 28 listopada br. w Poznaniu.

Spotkanie jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie systemami CRM na polskim rynku. Śniadanie biznesowe, na które zapraszają organizatorzy, nie ma charakteru komercyjnego - w swobodnej oprawie chcą wyjaśnić wszelkie "za" i "przeciw" filozofii CRM oraz - zgodnie z hasłem spotkania - wyjaśnić jak w praktyce wygląda wdrażanie i użytkowanie systemów CRM. Przebieg wydarzenia zależy w dużej mierze od uczestników - poza zaplanowanymi elementami teoretycznymi i praktycznymi, każdy będzie mógł zadać nurtujące go pytania i oczekiwać merytorycznej odpowiedzi.

Spotkanie przeznaczone jest dla przedstawicieli firm, których interesują następujące zagadnienia:

- Prawidłowe przygotowanie do wdrożenia systemu CRM, w tym wartościowa analiza,
- Cele i korzyści z wdrożenia systemu klasy CRM,
- Najczęściej spotykane błędy przy wdrażaniu systemów CRM,
- Mobilizacja zespołu pracowników do użytkowania systemu CRM,
- Statystyki wdrożeń systemów CRM,
- Praktyczne wykorzystanie możliwości operacyjnych i analitycznych systemu CRM.

Wszystkie firmy biorące udział w spotkaniu otrzymają:
- bezpłatny dostęp do CRM7 standard przez 6 miesięcy dla 5 użytkowników
(w skład pakietu wchodzi wdrożenie systemu, zainstalowanie użytkowników oraz stworzenie do trzech procesów, np. sprzedażowy, zamówienia, reklamacji; max. do 15 etapów - większa ilość do uzgodnienia),
- darmową analizę przedwdrożeniową w przypadku zakupu systemu.

Uwaga! Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Osoba kontaktowa: Justyna Jakubowska, tel. 61 662 57 25

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: http://www.crm7.pl/szkolenia

Z ostatniej chwili

  • 1
  • 2
  • 3

Nowa wersja Specyfikacji Ogólnych GS1

Nowa wersja Specyfikacji Ogólnych GS1

Pojawiła się nowa wersja Specyfikacji Ogólnych GS1. To już siedemnasta odsłona dokumentu, który zawiera techniczne...

Polski transport zadłużony

Polski transport zadłużony

Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej SA opublikował raport dotyczący  finansów  polskiego transportu. Sytuacja jest...

FedEx wraz UEFA for Children stworzyły dziecięcą eskortę na mecz…

FedEx wraz UEFA for Children stworzyły dziecięcą eskortę na mecz finałowy Ligi Europy UEFA

FedEx Express, firma świadcząca usługi przewozów ekspresowych, wraz z Fundacją UEFA for Children i szwedzkimi...

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj