logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

ISTOTA I INSTRUMENTY MARKETINGU USŁUG LOGISTYCZNYCH
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: ISTOTA I INSTRUMENTY MARKETINGU USŁUG LOGISTYCZNYCH

ISTOTA I INSTRUMENTY MARKETINGU USŁUG LOGISTYCZNYCH 7 lata, 5 mies. temu #1481

  • mniusia
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Bardzo proszę o pomoc w opracowaniu tego jednego pytania do obrony magisterskiej. Nigdzie nie mogę znaleźć na nie odpowiedzi.

Odp:ISTOTA I INSTRUMENTY MARKETINGU USŁUG LOGISTYCZNYCH 7 lata, 5 mies. temu #1483

  • Lukasz
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 2854
  • Oklaski: 119
Witam,

odpowiedzi warto poszukać w następujących książkach:

- Christopher M., Peck H., Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005
- Krawczyk S., Logistyka w zarządzaniu marketingiem, Wydawnictwo AE, Wrocław 1999
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa 2001

Można też sięgnąć do następujących pozycji:

- Ciesielski M. [red.], Rynek usług logistycznych, DIFIN, Warszawa 2005
- Ciesielski M. [red.], Przedsiębiorstwo na rynku usług logistycznych. Teoria i praktyka, Wydawnictwo AE, Poznań 2004.

Życzymy powodzenia na obronie.

Pozdrawiam
ŁP
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.13 sekundy

Newsletter

Ostatnio na forum

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj