Tysiące miejsc pracy w Polsce dzięki rozwojowi firmy Amazon
Nowe centra logistyczne pod Wrocławiem i Poznaniem zostaną oficjalnie otwarte we wrześniu i październiku 2014 roku.
Nowe centra logistyczne pod Wrocławiem i Poznaniem zostaną oficjalnie otwarte we wrześniu i październiku 2014 roku.
Stały rozwój, innowacje oraz ciągłe podnoszenie jakości oferowanych usług, pozwoliły GEFCO Polska zbudować silną pozycję na polskim rynku w ciągu minionych 15 lat i stać się wiodącym operatorem logistycznym świadczącym usługi dla wielu sektorów gospodarki.
Z początkiem lipca 2014 r. Dachser rozpoczął działalność w Korei Południowej jako Dachser Korea Inc. Od 2006 r. funkcjonował w Republice Korei jako MGI & Dachser Inc., a w grudniu ubiegłego roku nabył pozostałe 50% udziałów spółki i zmienił nazwę.
Pod koniec czerwca br. polski oddział DSV Solutions uzyskał certyfikat GMP (Good Manufacturing Practice) będący potwierdzeniem spełnienia wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania w zakresie obsługi produktów leczniczych i produktów leczniczych weterynaryjnych Magazynu Wytwórcy. Jako podmiot spełniający wymagania GMP DSV Solutions jest teraz zarejestrowane w europejskiej bazie danych EDURAGMP.
STILL RX 20, jeden z najpopularniejszych wózków do przeładunku, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej spełniać wymagania nowoczesnego rynku. Jest szybszy, bardziej oszczędny i idealnie przygotowany do wypełniania zadań związanych z transportem towaru z ciężarówki do magazynu.
OT Logistics S.A. zawarła z Zarządem Morskiego Portu Gdynia S.A. (ZMP Gdynia) umowę zbycia udziałów Bałtyckiego Terminala Drobnicowego Gdynia Sp. z o.o. (BTDG), którego ZMP Gdynia był dotychczasowym wyłącznym właścicielem.
Na początku lipca 2014 roku DSV otworzyło nowy oddział w Peru. Lokalizacja w Callao jest już piątym biurem DSV w tym kraju.
Speed Docking to trwające 10 tygodni zawody pomiędzy centrami dystrybucji (DCs) w łańcuchach dostaw branży spożywczej. Konkurs został wymyślony i zorganizowany w celu minimalizacji czasu potrzebnego samochodom dostawczym od momentu wjazdu na teren centrum dystrybucji do momentu wyjazdu poza bramki. Ostatni Speed Docking w Holandii, Belgii, Czechach i na Słowacji umożliwił zidentyfikowanie znacznych opóźnień, jakie mają ciężarówki w centrach dystrybucji w całej Europie i naświetlił możliwości poprawy efektywności.