logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
  • czwartek, 18 październik 2018 08:43
  • Opublikowano w Logistyka
  • Napisane przez
Każda firma, której częścią działalności jest praca na wysokościach, w którymś momencie staje przed problemem kupna sprzętu do prowadzenia prac. Firma Rothlehner oferuje w takich przypadkach pomoc swoich przedstawicieli handlowych, którzy z pełnym zaangażowaniem i znajomością tematu, przedstawią dostępne w ofercie firmy podnośniki koszowe i zwyżki.
Czytaj więcej... 0
  • poniedziałek, 15 październik 2018 14:59
  • Opublikowano w Logistyka
  • Napisane przez
Prowadzenie magazynu niezależnie od jego skali wiąże się z potrzebą szybkiej lokalizacji towarów lub surowców, które potrzebne są dla zamówień klientów, a w przypadku firm produkcyjnych do realizacji produkcji. Narzędziami wspierającymi prace magazynierów są rozwiązania klasy WMS. Aplikacje wspierają lokalizację położeń towarów, kierując pracowników magazynu w miejsca gdzie dany towar się faktycznie znajduje. W ten sposób ścieżki pobrań towarów mogą być znacznie zoptymalizowane, a pracownicy będą kierowani najszybszymi trasami pomiędzy regałami.
Czytaj więcej... 0
  • poniedziałek, 15 październik 2018 10:38
  • Opublikowano w Logistyka
  • Napisane przez
Przepływ informacji stanowi czynnik niezbędny dla funkcjonowania logistyki. Fakt ten wynika z definicji logistyki, wskazującej na integralność i nierozłączność przepływu ładunku i informacji o tym ładunku oraz przebiegu procesu dostawy. Przepływ informacji pomiędzy różnymi podmiotami w łańcuchu dostaw może występować w postaci sformalizowanej lub nieformalnej. Przekazywanie informacji w postaci sformalizowanej pociąga za sobą w wielu przypadkach konieczność standaryzacji informacji "wejścia" i "wyjścia". Przepływ informacji w takiej formie wymaga tworzenia procedur. Zakres tych procedur zależy zarówno od wartości handlowo-operacyjnych przekazywanych informacji jak i wielkości i rangi podmiotu uczestniczącego w danym łańcuchu dostaw.
Czytaj więcej... 0
  • czwartek, 11 październik 2018 09:39
  • Opublikowano w Logistyka
  • Napisane przez
Poziom obsługi klienta stanowi główny punkt wyjścia dla procesu organizacji i kształtowania właściwego systemu dystrybucji, obejmując wiele decyzji w sferze fizycznej dystrybucji. Efektywność procesów logistycznych ma coraz większe znaczenie w perspektywie szukania wzrostu konkurencyjności i w celu osiągania lepszej pozycji ekonomicznej przedsiębiorstwa na rynku. Rozpoznanie struktury i efektywności realizowanych w firmie procesów logistycznych ma nadrzędne znaczenie dla procesów decyzyjnych.
Czytaj więcej... 0

Z ostatniej chwili

  • 1
  • 2
  • 3

Szkolenie ze standardu BPMN 2.0: 19 listopada

Szkolenie ze standardu BPMN 2.0: 19 listopada

W imieniu naszego Wydawcy - Instytutu Logistyki i Magazynowania - serdecznie zapraszamy na szkolenie stacjonarne...

Poczta Polska buduje nową architekturę logistyczną

Poczta Polska buduje nową architekturę logistyczną

Nowy sorter w Zabrzu to największa inwestycja Poczty Polskiej od wielu lat i pierwsza tak...

Coca-Cola HBC Polska, Refresco i CHEP łączą siły w innowacyjnym…

Coca-Cola HBC Polska, Refresco i CHEP łączą siły w innowacyjnym projekcie transportowym

Poszukiwanie optymalizacji w łańcuchu dostaw, przyspieszenie procesów logistycznych i generowanie oszczędności zarówno finansowych, jak i...

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj